ok tijdens het lezen even dit muziekje opzetten

lekker spannend!
" onclick="window.open(this.href);return false;
@loebassie wrote:Ben je de tweede of derde eigenaar? Misschien iets van track & trace
volgens mij 2e. Er staat 1 vorige eigenaar in het onderhoudsboekje, maar die info is met veel moeite onleesbaar gemaakt. Volgens mij is het een ex-lease gezien de km stand (160dkm bij aankoop) en alle keurige opel stempels
Heb vandaag maar even de stoute schoenen aangetrokken en t kasje er gewoon uitgehaald. Het zal gewoon los weggestopt.
1 groen ledje en 1 kabel (op foto van eerste post)
hier zat ie:
Net ff gestart en alles lijkt gewoon nog te werken. Ik heb fabrieksalarm, maar heb nog nooit begrepen hoe dat werkt dus dat kan ik niet echt testen. (alarm gaat wel eens per ongelijk af, toeter en lichten)
het komt volgens mij neer op dit apparaat:
http://www.beijerautotechniek.nl/AW...ID=1958&LanguageID=41&CategoryID=9999" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb gelijk ff gebeld. Zij zijn fabrikant van het apparaatje. Ze houden verder niet bij, zei hij, welke serienummer naar welke dealer/inbouwer gaat.
Het apparaatje zorgt ervoor dat je allerlei randapparatuur makkelijk op of via de CANBUS kan aansluiten. Het registeert ook allerlei zaken en wordt veel gebruikt in de transportsector of bedrijven met grote wagenparken.
Op het middenconsole zijn wat beschadigingen van inbouwapparatuur te zien. Die waren allemaal al weggehaald toen ik hem kocht/zag. Zou er nu nog ergens een geheim apparaat verstopt zitten in mijn auto (big brother)?
En wat biedt dit apparaat mij als mogelijkheden evt? Er zitten verder geen uit- of ingangen op het kastje alleen die grote stekker van 16 kabeltjes.