• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat is dit voor lampje??

is idd een storing waardoor hij waarschijnlijk nu in noodloop zit...

ff laten uitlezen en dan weet je meestal meteen wat het probleem is...

Dat is het befaamde motormanagement lampje. Op zn Sheldons zittend in Penny haar cabrio: 'The check engine light is on' :P

Dus een storing. Maar wat voor 1 kan niemand zeggen tot je hem uitleest.

Dat is het befaamde motormanagement lampje. Op zn Sheldons zittend in Penny haar cabrio: 'The check engine light is on' :P

Dus een storing. Maar wat voor 1 kan niemand zeggen tot je hem uitleest.

Kan inderdaad je ontsteking zijn (bobinebrug) of je lambasonde die verkeerde waarden uitleest....bij mij was het de bobinebrug, auto ging bij vol gas ook haperen...nieuw brug uit engeland (€165) en lampje was weg :)

Kan inderdaad je ontsteking zijn (bobinebrug) of je lambasonde die verkeerde waarden uitleest....bij mij was het de bobinebrug, auto ging bij vol gas ook haperen...nieuw brug uit engeland (€165) en lampje was weg :)

[rquote=1918963&tid=146845&author=erve156]Kan inderdaad je ontsteking zijn (bobinebrug) of je lambasonde die verkeerde waarden uitleest....bij mij was het de bobinebrug, auto ging bij vol gas ook haperen...nieuw brug uit engeland (€165) en lampje was weg :)[/rquote]

Heb de mijn gekocht bij M-Tech koste daar 169€ .

[rquote=1918963&tid=146845&author=erve156]Kan inderdaad je ontsteking zijn (bobinebrug) of je lambasonde die verkeerde waarden uitleest....bij mij was het de bobinebrug, auto ging bij vol gas ook haperen...nieuw brug uit engeland (€165) en lampje was weg :)[/rquote]

Heb de mijn gekocht bij M-Tech koste daar 169€ .

Het kan werkelijk vanalles zijn als het lampje brand.

Eerst uitlezen.

Er moet zoiezo een computer aan want je wil de storingen na reparatie ook gewoon kunnen wissen.

Het kan werkelijk vanalles zijn als het lampje brand.

Eerst uitlezen.

Er moet zoiezo een computer aan want je wil de storingen na reparatie ook gewoon kunnen wissen.

[rquote=1919006&tid=146845&author=DarkNL08]Grappig dat iemand die hier al 7 jaar zit, zoiets niet weet...

Is geen sneer, maar viel me op :P[/rquote]

Heb je op zich wel gelijk in ;)

Maar ik heb deze auto sinds 2.5 jaar en als alles het gewoon goed doet is er niks aan de hand en heb ik niks te vragen ;)

[rquote=1919006&tid=146845&author=DarkNL08]Grappig dat iemand die hier al 7 jaar zit, zoiets niet weet...

Heb je op zich wel gelijk in ;)

Maar ik heb deze auto sinds 2.5 jaar en als alles het gewoon goed doet is er niks aan de hand en heb ik niks te vragen ;)

Is heel normaal met praktisch alle merken die de tegenwoordige electronische techniek(en) hebben.

En uitlezen brengt je in de richting maar draagt niet de oplossing (vaak) aan , je kan dan nog diverse kanten op.

Is heel normaal met praktisch alle merken die de tegenwoordige electronische techniek(en) hebben.

En uitlezen brengt je in de richting maar draagt niet de oplossing (vaak) aan , je kan dan nog diverse kanten op.

heb ik ook gehad dat lampje ,was toen mijn bobinebrug :vertag, hij reed ook niet meer harder dan 70 km , haast geen vermogen meer.

suc6

greetz

Marel

Ok,

volgens het vrouwtje heeft hij nog wel (genoeg) vermogen

Maar als ze het contact uit doet en de auto weer start is het lampje uit en doet hij het weer normaal :thumbup

Maar ik zal haar volgende week eens naar de Opel dealer sturen om hem uit te laten lezen

heb ik ook gehad dat lampje ,was toen mijn bobinebrug :vertag, hij reed ook niet meer harder dan 70 km , haast geen vermogen meer.

suc6

greetz

Marel

bij mij was het in iedergeval goed te merken dat hij het niet meer op 4 bougies deed, wat ik wel vreemd vond dat je het niet merkte met starten en stationair draaien, alleen bij versnellen hield hij erg in,en dan hoorde en voelde je dat hij maar op 2 of 3 bougies reed

greetz

Marcel

Ok,

volgens het vrouwtje heeft hij nog wel (genoeg) vermogen

Maar als ze het contact uit doet en de auto weer start is het lampje uit en doet hij het weer normaal :thumbup

Maar ik zal haar volgende week eens naar de Opel dealer sturen om hem uit te laten lezen

Terug
Naar boven