• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat is dit voor lampje??

bij mij knipperde dit lampje al een tijdje, heb hier nooit last van gehad maar nu start mijn auto niet meer, alle hij start en valt meteen terug uit. weet er iemand wat het probleem is?

bij mij was het in iedergeval goed te merken dat hij het niet meer op 4 bougies deed, wat ik wel vreemd vond dat je het niet merkte met starten en stationair draaien, alleen bij versnellen hield hij erg in,en dan hoorde en voelde je dat hij maar op 2 of 3 bougies reed

greetz

Marcel

@tessat wrote:bij mij knipperde dit lampje al een tijdje, heb hier nooit last van gehad maar nu start mijn auto niet meer, alle hij start en valt meteen terug uit. weet er iemand wat het probleem is?

En dan rij je gewoon door :shock:

Stoer 8)

bij mij knipperde dit lampje al een tijdje, heb hier nooit last van gehad maar nu start mijn auto niet meer, alle hij start en valt meteen terug uit. weet er iemand wat het probleem is?

@Henkieo wrote:@tessat wrote:bij mij knipperde dit lampje al een tijdje, heb hier nooit last van gehad maar nu start mijn auto niet meer, alle hij start en valt meteen terug uit. weet er iemand wat het probleem is?

Stoer 8)

Ben je dan stoer?

Mijn meisje is ook een paar dagen door blijven rijden

Nu kreeg ik van de week de auto in mijn handjes en toen kwam ik er achter dat het oliepeil laag was (hij gaf op de bc er ook een melding over)

Maar die netjes bijgevuld op de juiste waarde en nu is het lampje (tot nu toe) uit

Maar ik zal doorgeven dat mijn meisje ook stoer is 8)

@tessat wrote:bij mij knipperde dit lampje al een tijdje, heb hier nooit last van gehad maar nu start mijn auto niet meer, alle hij start en valt meteen terug uit. weet er iemand wat het probleem is?

Stoer 8)

had vandaag dit lampje ook te branden,

ff langs de dealer gegaan en later uitlezen.

Was de lambdasonde (hoe je het ook maar schrijft:p) maar hij regelde nog wel gewoon, storings geresset en klaar, nergens meer last van gehad tot nu toe.

@Henkieo wrote:@tessat wrote:bij mij knipperde dit lampje al een tijdje, heb hier nooit last van gehad maar nu start mijn auto niet meer, alle hij start en valt meteen terug uit. weet er iemand wat het probleem is?

Stoer 8)

Ben je dan stoer?

Mijn meisje is ook een paar dagen door blijven rijden

Nu kreeg ik van de week de auto in mijn handjes en toen kwam ik er achter dat het oliepeil laag was (hij gaf op de bc er ook een melding over)

Maar die netjes bijgevuld op de juiste waarde en nu is het lampje (tot nu toe) uit

Maar ik zal doorgeven dat mijn meisje ook stoer is 8)

??? was er niet een manier om het zelf uit te lezen door rem en gas tegelijk in te trappen, en dan het contact op stand 2 te zetten???

mijn OPC geeft nu aan ''INSP'' bij het starten in de km-stand, olie zit er net 1 jaar in met 5000/6000 km, en loopt verders goed!

had vandaag dit lampje ook te branden,

ff langs de dealer gegaan en later uitlezen.

Was de lambdasonde (hoe je het ook maar schrijft:p) maar hij regelde nog wel gewoon, storings geresset en klaar, nergens meer last van gehad tot nu toe.

??? was er niet een manier om het zelf uit te lezen door rem en gas tegelijk in te trappen, en dan het contact op stand 2 te zetten???

mijn OPC geeft nu aan ''INSP'' bij het starten in de km-stand, olie zit er net 1 jaar in met 5000/6000 km, en loopt verders goed!

helaas ik ben wat laat dit heb ik gehad met mijn nieuw zafira van 2002 dat dat lampje branden naar 1 jaar het leek een storing in de labda die op de uitlaat zat viewtopic.php?f=84&t=146845&start=25#

helaas ik ben wat laat dit heb ik gehad met mijn nieuw zafira van 2002 dat dat lampje branden naar 1 jaar het leek een storing in de labda die op de uitlaat zat viewtopic.php?f=84&t=146845&start=25#

Ik heb 2 jaar met een kapot lambda gereden

Altans de verwarming was kapot

Met apk keken ze een keer door de vingers

Vorige maand nieuw ingedrukt lampje was naar 2 jaar een keer uit king:

Ik wist van mijn foutcode kan zelf ook uitlezen en wist dat het geen kwaad kon

Alleen moest wel even Wennen dat het lampje niet meer brande :jerry

Ik heb 2 jaar met een kapot lambda gereden

Altans de verwarming was kapot

Met apk keken ze een keer door de vingers

Vorige maand nieuw ingedrukt lampje was naar 2 jaar een keer uit king:

Ik wist van mijn foutcode kan zelf ook uitlezen en wist dat het geen kwaad kon

Alleen moest wel even Wennen dat het lampje niet meer brande :jerry

Heb dit probleem ook gehad toendertijd was het de bobinebrug ook rond de 170 euro,-

Nu 60.000 km verder weer het lampje aan en bijna dezelfde kwaaltjes als eerst af en toe haperen etc.

Zelf ook uitgelezen en dan zegt ie: fuel trim sensor bank 1, ik rest deze dan paar dagen zonder lampje en dan gaat hij weer aan.

Er valt best mee te rijden ook als het lampje aan is maar is irritant.

Zou het weer de brug zijn?

Terug
Naar boven