• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat is dit voor onzin, koppakking reparatie set in een flesj

origineel gepost door Freestyler

Echt geweldig wat ze verkondigen.

Het begint al met als de olie bij de koelvloeistof komt, resulteert dit in witte rook...

euh.....ok.

En als laatste gaan ze het koelvloeistof niveau controleren met de oliepeil stok :wtf:wtf:wtf:wtf

Met dat goedje ben je je wagen dus minimaal 2 werkdagen kwijt.

Minimaal

Denk dat menig monteur de pakking in minder tijd gewisseld heeft.

Alleen menig monteur????? Denk dat ik zelfs sneller ben met een koppakking verwisselen t.o.v. dat rare spul... Moet ik wel niet vergeten de koelvloeistof in het carter te peilen en de olie in de radiateur.:hmmz:D

origineel gepost door Jägermeister

Het begint al met als de olie bij de koelvloeistof komt, resulteert dit in witte rook...

euh.....ok.

En als laatste gaan ze het koelvloeistof niveau controleren met de oliepeil stok :wtf:wtf:wtf:wtf

Minimaal

Alleen menig monteur????? Denk dat ik zelfs sneller ben met een koppakking verwisselen t.o.v. dat rare spul... Moet ik wel niet vergeten de koelvloeistof in het carter te peilen en de olie in de radiateur.:hmmz:D

Goh, Daniël leeft ook :jerry

maar idd, denk dat we de pakking in minimaal de helft van de tijd gewisseld hebben, incl (de)montage

origineel gepost door champo

Net als olie die de krassen of andere slijtage opheft in de cilinders....

Kijk.. LAAT DE OLIE UIT HET BLOK LOPEN!!!!! AM3Z1NG HIJ DOET HET NOG STEEDS!!!!!!!! NU EEN BLOK ZONDER OLIE EN DAN INGEVROREN.... OMG @M3Z1NG.. hIJ START!!!!!!!

:cry

Motor up heet die bende was wel een overtuigend filmpje hahaha

On topic: Het blijft een lap middel en er zullen best wel gevallen zijn die toch niet meer te redden zijn.

Het zou handig zijn voor pech onderweg.

origineel gepost door Jägermeister

euh.....ok.

Minimaal

Goh, Daniël leeft ook :jerry

maar idd, denk dat we de pakking in minimaal de helft van de tijd gewisseld hebben, incl (de)montage

Je kan in die 6 uur koelen best iets anders gaan doen.

origineel gepost door champo

Je kan in die 6 uur koelen best iets anders gaan doen.

Kan me maar 2 dingen bedenken...

het 2de (koude biertje) komt na het eerste :P:angel

Wist dat dat ging komen, maar dat was nie wat ik bedoelde.

Had meer mijn zinnen op een hete bezigheid, waarna je het biertje (of 2) voor hebt om af te koelen ;)

:oWil het gewoon niet weten...

Je kunt je in die 6 uur natuurlijk wel ff flink bezatten om vervolgens verder te gaan met de rest van de behandeling...

Stap 2 is flesje bij de benzine kiepen en kijken of de uitlaat nog wit rookt, toch?:jerry

Valt mee dat ze er nie bij zetten: TUNING VLOEISTOF REPAREER JE KUTPAKKING WEER ALS NIEUW +10pk JONGUH GAK !

lache als je moet doen zoals ze beschrijven,ben je dagen bezig.

En al dat spoelen,mag dat water het riool in of bij het chemisch afval?

Terug
Naar boven