asconahobbyist
Woont hier bijna
Ik ben voor de weduwe van een kennis een heleboel Opel onderdelen aan het verkopen.
Hij had Kadett D ,Manta B en Ascona C cabrio,alleen de Ascona is gebleven dus de rest van de spullen kunnen weg.
Nu ben ik steeds een partijtje aan het verkopen en nu heb ik dus het nodige nieuwe plaatwerk eruit gepikt.
Maar ik ben benieuwd wat het reeel een beetje waard is,hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben maat vind het zonde als je iets heel zeldzaams weggeeft voor een paar tientjes.
Wat staat er op dit moment?
een half achterscherm rechts,voorste deel van boven het wiel tot aan de deur
Half achterscherm rechts,achterste deel
linker voorscherm
half achterscherm links voorste deel
compleet linker achterscherm
dit alles is nieuw origineel GM,wel hier en daar wat vliegroest,behalve het hele linker achterscherm,deze is schoon en strak
ook nog een keienvanger onder de voorbumper,deze is volgens mij immitatie.
wil het niet zo bij het te koop gedeelte zetten aangezien daar een prijs verplicht is.
Hij had Kadett D ,Manta B en Ascona C cabrio,alleen de Ascona is gebleven dus de rest van de spullen kunnen weg.
Nu ben ik steeds een partijtje aan het verkopen en nu heb ik dus het nodige nieuwe plaatwerk eruit gepikt.
Maar ik ben benieuwd wat het reeel een beetje waard is,hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben maat vind het zonde als je iets heel zeldzaams weggeeft voor een paar tientjes.
Wat staat er op dit moment?
een half achterscherm rechts,voorste deel van boven het wiel tot aan de deur
Half achterscherm rechts,achterste deel
linker voorscherm
half achterscherm links voorste deel
compleet linker achterscherm
dit alles is nieuw origineel GM,wel hier en daar wat vliegroest,behalve het hele linker achterscherm,deze is schoon en strak
ook nog een keienvanger onder de voorbumper,deze is volgens mij immitatie.
wil het niet zo bij het te koop gedeelte zetten aangezien daar een prijs verplicht is.