• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat is er geliefder ASTRA f of CALIBRA??

ik heb geen voorkeur, want heb 2 astra Gsi's(c20xe) gehad en nog nooit een calibra...

dus ik laat het ff in het midden :P

Als het om de auto gaat!!

De Calibra, prachtwagens, mits in zeer goede staat, met een beetje motor in het vooronder (V6 / Turbo)

en geheel origineel, mooiste met de originele kofferklepspoiler en turbo velgen, en iets verlaagd

Willem

ik heb de calibra ingeruild voor een astra.

maar mis de calibra soms nog wel.

de calibra was een 2.0 8v

en de astra is een 1.4.

maar als je zuinig met geld moet zijn dan is de astra toch beter.

mijn vrouw werkt in de thuis zorg en rijdt dan ongeveer 100km.

en ze weet ook wel waar het gas zit.

de calibra natuurlijk! met zijn unieke prestaties voor zijn tijd, zoals de cw waarde van 0,26 en dat in 1989 al en dat gebouwd door OPEL!!!! ik vind het de uniekste model gebouwd in mijn ogen door opel. tegenwoordig zie ik geeneens een calibra meer rijden, zo uniek worden ze! dan ben ik erg blij met mijn originele nederlandse turbo :D:D

ik heb 1x in een calibra een testrit gemaakt dat was een rode c20ne

en ik vondt dat ik erg weinig hoofdruimte had k zat zowat met mn hoofd tegen t dak en ik ben maar 1.85m lang

en ik heb nu mn 2de astra gsi en die rijden naar mijn mening veel fijner

maar ik vindt de cali een hele mooie opel dat is 1 ding wat zeker is zeker met zon brede dtm set (van rieger geloof ik)

de cali is de manta voor een jongere generatie

allebei erg mooie auto's (de astra enkel in gsi uitvoering!)

joh, c20xe/c20let modellen zijn enkel uitgebracht zodat wij corsa rijders fatsoenlijke donorwagens hebben.

origineel gepost door mayhem

joh, c20xe/c20let modellen zijn enkel uitgebracht zodat wij corsa rijders fatsoenlijke donorwagens hebben.

hahaha:jerry

Voor op circuit is leuk, maar 250 in een corsa a, doe toch liever in een wat grotere wagen als bijv calibra :P

calibra vind ik mooier.

heb de mijne alleen verkocht en een vectra v6 gekocht.

en mijn oude calibra word gelukkig niet gesloopt ( is naar een maat gegaan kan ik er af en toe ook nog is in rijden:P) iemand anders wou hem eerst kopen voor de motor voor zijn astra gsi.

en toen heb ik gezegt dat ie niet te koop was voor hem.

je gaat geen goede calibra slopen vind ik dood zonde.

Heb nu 1 calibra v6 en een astra gsi 8v.

Ook nog een calibra c20xe gehad en een astra f station c18xe...

Doe mij de calibra c20xe maar voor de astra 8v.

Ben niet zo van de kleine auto's, en de astra ligt echt op de grens van het te klein zijn.

Dus als iemand wilt ruilen :jerry

Calibra rijdt ook veel fijner en heeft standaard een betere wegligging.

Maar verder niks slechts over de f-jes, zijn niet voor niets zoveel verkocht, maar de calibra is 200% mooier:wub

en toch blijven het boodschappenwagentjes voor vrouwtjes;)

Terug
Naar boven