Is er iemand die voor mij even duidelijk kan vertellen wat nou echt goed past?
Moet dus zeg maar plug en play zijn zonder aanpassingen als dat mogelijk is en anders in ieder geval zo min mogelijk vijlen ringen gebruiken en zo.
Zo dat wanneer het nodig is dit ook weer zo vervangen kan worden met spullen van de plank.
De bedoeling is om dan namelijk een setje van de sloop te halen (klauwen en Zadels / brackets.
Die te / laten reviseren / netjes te maken en een kleurtje te geven.
Blokken haal ik nieuw net als de schijven.
Het komt op mijn C Corsa.
En er zitten 17" velgen onder dus ruimte genoeg denk ik. (winter velgjes zijn ook 17")
Dus welke schijf past maximaal en wat is de maximale grote? inc evt onderdeel nummers.
Welke Zadels of bracket en remklauw? inc evt onderdeel nummers.
Hoor graag van jullie.
Bedankt voor het moven en splitten.(Andre_Ede)
info uit ander topic:
@Haasje17 wrote:De 280mm remschijven van een merriva steek 4x100 en dan de klauwen van een astra G / zafira A 1.8, 2.0, 2.2 niet opc. Is plug and play. Of klauwen van de merriva waar de 280mm schijven op geleverd zijn.
EDIT op de corsa c dan he!
Dus als ik opzoek ga naar nieuwe 280mm schijven van een meriva met 4x100 als steek.
En de klauwen en zadels en nieuwe blokken voor / van een Astra G / Merrive pak dan kan ik dit zo 1 op 1 monteren?
(even zekerheid voor dat ik de zooi regel en het niet past
)
280mm Meriva schijven / blokken met Astra G klauwen.
Nu de ham vraag wat past er nog meer en is nog groter
Moet dus zeg maar plug en play zijn zonder aanpassingen als dat mogelijk is en anders in ieder geval zo min mogelijk vijlen ringen gebruiken en zo.
Zo dat wanneer het nodig is dit ook weer zo vervangen kan worden met spullen van de plank.
De bedoeling is om dan namelijk een setje van de sloop te halen (klauwen en Zadels / brackets.
Die te / laten reviseren / netjes te maken en een kleurtje te geven.
Blokken haal ik nieuw net als de schijven.
Het komt op mijn C Corsa.
En er zitten 17" velgen onder dus ruimte genoeg denk ik. (winter velgjes zijn ook 17")
Dus welke schijf past maximaal en wat is de maximale grote? inc evt onderdeel nummers.
Welke Zadels of bracket en remklauw? inc evt onderdeel nummers.
Hoor graag van jullie.
Bedankt voor het moven en splitten.(Andre_Ede)
info uit ander topic:
@Haasje17 wrote:De 280mm remschijven van een merriva steek 4x100 en dan de klauwen van een astra G / zafira A 1.8, 2.0, 2.2 niet opc. Is plug and play. Of klauwen van de merriva waar de 280mm schijven op geleverd zijn.
EDIT op de corsa c dan he!
Dus als ik opzoek ga naar nieuwe 280mm schijven van een meriva met 4x100 als steek.
En de klauwen en zadels en nieuwe blokken voor / van een Astra G / Merrive pak dan kan ik dit zo 1 op 1 monteren?
(even zekerheid voor dat ik de zooi regel en het niet past
280mm Meriva schijven / blokken met Astra G klauwen.
Nu de ham vraag wat past er nog meer en is nog groter