• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat is het leukste, snelste, mooiste...

Een lijsjtje waar ik in heb gereden:

100461_4mg.jpg

Audi A8 w12 quattro

porsche_cayenne_turbo-1-L.jpg

Porsche Cayenne Turbo

aston%20martin%20db9.jpg

Aston Martin DB9

70221.jpg

Aston Martin Vantage v8

2008jaguar_xj.jpg

Jaguar XJR

jaguar-xkr.jpg

Jaguar XKR

50499083_4-bmw-328ci-e46-met-maar-105-000km.jpg

BMW e46 328ci

vw-passat-cc-2-big.jpg

Volkswagen Passat CC

BMW_535d_349-1024.jpg

BMW 530i/540i

lgst3156+mini-cooper-s-bmw-mini-cooper-poster.jpg

Mini Cooper S

Opel_2126_big.jpg

Opel Calibra Turbo

De snelste auto waarin ik tot nu toe heb gereden is mijn eigen Dieseltje:) die ik nu bezit. Rond 220 km/h op de teller gewoon op de snelweg in Nederland.

Het leukste wat ik heb gereden:

min63.jpg

Op circuit Assen, is inmiddels alweer een jaar of 12 geleden.

Maar als ik eraan terug denk begint het alweer te kriebelen.

Klopt inderdaad met 180 PK.

In begin enorm wennen aan het weggedrag van die dingen, bij iedere aanraking van het gas pedaal heb je het idee dat je kont je in wil halen.

ik heb niet de snelste zeker niet

maar ik vindt wel myn jeep wagoneer de mooiste en leukste om mee te ryden

kan niet elke dag helaas maar wel zo veel mogelyk

Het leukste en hardste wat ik gereden heb is toch mijn eigen i500, heb hem nu ruim 3 jaar maar wordt nog steeds blij van elke rit.

Gekke is ik hoef niet zo nodig in een ferrari of zo te rijden boeit mij weinig,

wil nog wel graag rijden/in bezit hebben: lotus omega, speedster turbo, insignia opc, kapitein van 62, 63 dikke manta een kadett met let en een commodore met een v8 erin:wors

het mooiste waar in ik heb gereden was op assen met de historiche races, meegereden in een oude bentley 8 liter :wors wat een heerlijk gebrul geeft zo'n apparaat.

verder het snelste, bij ons op de zaak

ford focus RS

bmw z4M

audi Q7 ABT

austin martin db9

opel speedster turbo

opel gt turbo :D

groetjes

origineel gepost door johani500driver

Het leukste en hardste wat ik gereden heb is toch mijn eigen i500, heb hem nu ruim 3 jaar maar wordt nog steeds blij van elke rit.

Gekke is ik hoef niet zo nodig in een ferrari of zo te rijden boeit mij weinig,

wil nog wel graag rijden/in bezit hebben: lotus omega, speedster turbo, insignia opc, kapitein van 62, 63 dikke manta een kadett met let en een commodore met een v8 erin:wors

als ik mag kiezen?

commo met een v8:P:thumbup

het mooiste voor mij waar ik in gereden heb:

omega station 2.4i 8klepper daimond uitvoering was heerlijk om te rijden. achterwiel aandrijving en laag in z'n toeren echt sterk. (toen zonder rijbewijs, auto van me vader)

chevrolet malibu classic '79 aut. met 305ci v8 met open pijp, 190 meegereden maar daar is z'n auto niet voor gemaakt, dwars door de bocht is ie ook niet voor gemaakt, maar is wel gaaf. en dan ook op z'n gemak gti's aan stront trekken, heerlijk is dat, ik baal er vaak van dat ik dat ding verkocht heb.

nu mijn eigen vectra, die bij de 230 nog niet op zijn einde is, en lekker bochtwerk mee te rijden is en super om in z'n 2 en z'n 3 een eind door te trekken, en op die manier toch veel auto's het nakijken geeft.

ford f250 uit 1975 met v8 7.5Liter aut. rijd echt geweldig is zeker niet langzaam en een mooi geluid. (van een maat van me, staat overigens nu te koop op marktplaats)

audi a5 coupe, quattro uitvoering en s-line. een 3liter 6 cilinder. was wel snel maar ik had er meer van verwacht. maar het sturen is echt perfect in z'n auto. reageerd direct en stuurt strak.(wagen van mijn oom)

me baas heeft een mercedes E 350 met AMG pakket! daar zit ik nog op te azen.

mijn eigen volvo 66, met een dikke 1.1 motor met 46 pkking: wat een genot:thumbup

en een corvette stingray uit 70 met een 7.4l v8:)

De nieuwe Vec C2 GTS 2.8 V6 Turbo die we vandaag hebben gekocht :agent:angel

Verder db9tje, m5, 6 serie, 330i, en nog wel wat leuke modelletjes.

luister maar eens naar deze v12 tsjeeezus wat een geluid als dat ding wegrijdt

:wub:wub:wub

oh en ik rijd in mn astra gsi c20let fase 3,5 dat rijdt ook best hard:jerry

DSC04978.jpg

jaaa moest ik even testrijden! v10 5.1 480 pk.

Was een automaat, met de kickdown poepte ik bijna in me broek:wors

Snelste is de '92 Mercedes-Benz SL600 V12, optrekken is gewoon niet normaal met die auto echt snel.

23042010698.jpg

Het lekkerst vind ik mn ex '93 Omega A rijden.. C20NE, niet speciaal, maar gewoon lekkere cruise auto..

Komt misschien ook omdat t mn eerste auto was.. :cry :P

Gr. Colin

origineel gepost door EVD

DSC04978.jpg

jaaa moest ik even testrijden! v10 5.1 480 pk.

Was een automaat, met de kickdown poepte ik bijna in me broek:wors

super barre bak, dat is wel wat.

heb ik gister een telefoontje van me boerjongen gemist dus ik belde hem (toen ik het in de gaten had) na een uur weer terug.

moest ie thuis wat ophalen had ie een porsche carrera s (met net 3dkm op de teller)van z'n collega bij zich maar ik nam niet op dus was ie weer weg:swear.

morgen mag ik weer in deze bolide naar men beunhaas werk rijden(toch zo'n lekkere 100 km)

tja, hij is niet zo moeilijk met z'n wagen en vond dat ik die van hem maar zolang moest lenen:wub

2005_bmw_645ci_100007464_l.jpg

04645_4.jpg

Terug
Naar boven