• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat is mijn opel waard topic

heb 800 betaald voor mijn astra, en heb er inmiddels aardig wat in gestoken

als ik mn motorombouw klaar het is het alleen nog de achteras vervangen en reviseren

door een met schijfremmen, bodem opnieuw in de tecryl

en hij is beter als dat ie van de band af kwam :D

ik dacht dat de dagwaarde van mn astra ongeveer 1200 was

maar als er iemand 2000,- bied ga ik toch vragen of ie hard gevallen is :D

bij inruil van een manta b gsi in gelijke staat ga ik wel twijfelen

zoieso is waarde bepalen van een getunede auto of however je het wilt noemen

lastig te bepalen

je moet er maar net iemand voor vinden die er iets in ziet

Gr. Mario

heb 800 betaald voor mijn astra, en heb er inmiddels aardig wat in gestoken

als ik mn motorombouw klaar het is het alleen nog de achteras vervangen en reviseren

door een met schijfremmen, bodem opnieuw in de tecryl

en hij is beter als dat ie van de band af kwam :D

ik dacht dat de dagwaarde van mn astra ongeveer 1200 was

maar als er iemand 2000,- bied ga ik toch vragen of ie hard gevallen is :D

bij inruil van een manta b gsi in gelijke staat ga ik wel twijfelen

zoieso is waarde bepalen van een getunede auto of however je het wilt noemen

lastig te bepalen

je moet er maar net iemand voor vinden die er iets in ziet

Gr. Mario

@soepkiepe wrote:nou..

als je het nou eens anders doet:P

ik wil wel eens weten wat jullie mijn auto waard vinden, en ben er zelf ook wel eens nieuwschierig naar.

alleen dan krijg je weer tig offtopic posts denk ik :P

Kijk you get the story jij snaptem :) Wrm ik niet begin, ik zou niet weten dit idee dook ineens in me op dacht mischien is het wel leuk idee. Dit was ook ooit een idee met computer onderdelen op tweakers.net kon je schatten wat je pc waard was bij verkoop dus dacht waarom hier niet, maar je kan een pc natuurlijk niet verglijken met een auto. Een systeem als bijv. carbase, autodna en zomoto die aan waardeschatting doen, zijn allemaal computer gericht. Als een natuurlijk mens het doet is het anders. Hier zijn veel ervaren opel kenners. Bijv. als ik mijn kenteken invoer is de waarde van de auto op zomoto 14500? Carbase vertelt 10500 en de dealer tja die gaan nog verder onder zitten

verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii :D

@soepkiepe wrote:nou..

ik wil wel eens weten wat jullie mijn auto waard vinden, en ben er zelf ook wel eens nieuwschierig naar.

Kijk you get the story jij snaptem :) Wrm ik niet begin, ik zou niet weten dit idee dook ineens in me op dacht mischien is het wel leuk idee. Dit was ook ooit een idee met computer onderdelen op tweakers.net kon je schatten wat je pc waard was bij verkoop dus dacht waarom hier niet, maar je kan een pc natuurlijk niet verglijken met een auto. Een systeem als bijv. carbase, autodna en zomoto die aan waardeschatting doen, zijn allemaal computer gericht. Als een natuurlijk mens het doet is het anders. Hier zijn veel ervaren opel kenners. Bijv. als ik mijn kenteken invoer is de waarde van de auto op zomoto 14500? Carbase vertelt 10500 en de dealer tja die gaan nog verder onder zitten

Euuhhm de bedoeling is niet dat jullie je prijs neer zetten wat jullie betaald hebben maar de verkoopwaarde schatten bijv bij verkoop als ik nu mijn astra uit 2007 zou verkopen met 115dkm op teller 150 pk full option wat zou dat waard zijn? Niet zomaar posten natuurlijk maar stel je bent van om je auto te verkopen.

Euuhhm de bedoeling is niet dat jullie je prijs neer zetten wat jullie betaald hebben maar de verkoopwaarde schatten bijv bij verkoop als ik nu mijn astra uit 2007 zou verkopen met 115dkm op teller 150 pk full option wat zou dat waard zijn? Niet zomaar posten natuurlijk maar stel je bent van om je auto te verkopen.

@ soepkiepe

Nou, die spoiler met airbrush maakt 'm wel uniek, dus ik denk aan een bedrag met 6 nullen waarvan twee achter de komma, €1000,00? ;)

@ soepkiepe

Nou, die spoiler met airbrush maakt 'm wel uniek, dus ik denk aan een bedrag met 6 nullen waarvan twee achter de komma, €1000,00? ;)

wat hij waard is in centen of emotinele waarde.

ik ga hier ook niet neer zetten wat mijn opel gekost heeft.

maar heb meer waarde voor de manta's dan de astra f.

en de a manta is mij meer waard dan de b.

en in centen is het net anders om.

de astra zou ik zo weg doen zonder bij na te denken.

bij de manta heb ik wel ff moeten na denken.

wat hij waard is in centen of emotinele waarde.

ik ga hier ook niet neer zetten wat mijn opel gekost heeft.

maar heb meer waarde voor de manta's dan de astra f.

en de a manta is mij meer waard dan de b.

en in centen is het net anders om.

de astra zou ik zo weg doen zonder bij na te denken.

bij de manta heb ik wel ff moeten na denken.

nou..

nou..

idd ik zou dat hier ook nooit neer zetten wat mijn vec waard zou zijn,

dit is a prive,

en b als mensen het weten en iemand heb der belang bij kunnen ze hem zo jatten en de rest kan je zelf wel invullen.

idd ik zou dat hier ook nooit neer zetten wat mijn vec waard zou zijn,

dit is a prive,

en b als mensen het weten en iemand heb der belang bij kunnen ze hem zo jatten en de rest kan je zelf wel invullen.

Het bestaat nog niet, maar ik ga hier niet posten wat ik betaald heb voor m'n auto, wat ik er in gestoken heb en wat hij nu waard is qua marktwaarde of dagprijs. Maar waarom begin je zelf niet?

Mijn Astra Coupé is gewoon heul veul waard! :D

Het bestaat nog niet, maar ik ga hier niet posten wat ik betaald heb voor m'n auto, wat ik er in gestoken heb en wat hij nu waard is qua marktwaarde of dagprijs. Maar waarom begin je zelf niet?

Mijn Astra Coupé is gewoon heul veul waard! :D

Dan ben ik wel benieuwd naar jullie mening over de waarde van mijn auto:

Opel Astra Coupé, bouwjaar 2000, op naam gezet in 2001

x18xe1 op LPG

Capri Yellow

202.XXX op de teller, niet gecontroleerd

Enkele extra's

- Wat Irmscher onderdelen, o.a. de grille, achterbumperverbreders en einddemper.

- Zwart lederen bekleding met stoelverwarming

- Blauwe interieurverlichting

- Op maat gemaakte vloermatten van Lexustaptijt

- trekhaak :???:

Motorrevisie is 30.000 km geleden uitgevoerd, waarbij ook de koppeling vervangen is. Daarnaast heeft er toen zeer groot onderhoud plaats gevonden, waarbij onder andere stabilistatorstangen, remschijven&blokken achter, middendemper van de uitlaat en nog een aantal zaken vervangen zijn

Terug
Naar boven