• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat kost een lpg installatie

Hallo, ik ben van plan om een ascona of manta aan te schaffen voor dagelijks gebruik. Natuurlijk wegenbelastingvrij en op lpg. Nou zijn ze op lpg niet dik gezaaid, en vraag ik me af wat een lpg installatie gemiddeld kost.

alvast bedankt

mvg richard

Hallo, ik heb een bedrijf in eindhoven gevonden die bouwt een installatie in voor 900 euro incl. rdw afmelden en twee jaar garantie.

Alleen heb ik nu een c kadett coupe gekocht waar al een gasinstallatie inzit.

bedankt voor de reactie's

Ik heb een LPG instalatie laten leggen in mijn astra twintop cosmo 1.6xep motor en ik heb er 2100€ voor betaald. Ik had er een VSI instalatie van PRINS in laten leggen. Helaas was ik er toch niet tvreden van en heb ik de wagen verkocht. Het rijplezier daalt drastisch met LPG vind ik. Soms voel je een schokje enzo en dat ergert me mateloos. Ze konden dit niet verhelpen en dit bleek een typisch probleem van Opel te zijn en het zou hem in de ontsteking steken.

Originally posted by Goossens Bjorn

Ik heb een LPG instalatie laten leggen in mijn astra twintop cosmo 1.6xep motor en ik heb er 2100€ voor betaald. Ik had er een VSI instalatie van PRINS in laten leggen. Helaas was ik er toch niet tvreden van en heb ik de wagen verkocht. Het rijplezier daalt drastisch met LPG vind ik. Soms voel je een schokje enzo en dat ergert me mateloos. Ze konden dit niet verhelpen en dit bleek een typisch probleem van Opel te zijn en het zou hem in de ontsteking steken.

wat voor bougies heb/had je?

Ik vindt het ook altijd knap dat als een bepaalde garage er niet uitkomt dat het dan altijd een 'typisch probleem van een bepaald merk' wordt :swear

Wij doen ook veel LPI.

bevalt goed, maar BRC en Prins zijn ook goed.

en die 5% toename, betwijfel ik.

Grote voordeel van het vloeibaar injecteren vind ik wel de lagere temperatuur.

Grote nadeel bij inbouw vind ik de grote injectoren.

Rijdt voor de rest prima.

klopt, wij doen ook gelijkwaardige projecten.

Teleflex ben ik zelf nog nooit echt enthousiast over geweest.

Het is niet bedoelt als een aanval, maar alleen een persoonlijke mening

hehehehe, bij mij heeft martin de software netjes afgeregeld :wors

alex doet meer de wat zwaardere motoren heheehhe

johan

Terug
Naar boven