• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat krijg jij van Sinterklaas

hier niks gekregen enkel lege portemonee en druk geweest ik was immers de sint himself

pff 3 dagen druk ,maar als vergoeding naar steakhouse zaterdag

origineel gepost door gsifreakje

origineel gepost door Rubenn

ik heb van die lieve sint geen ingepakte flitspaal helaas gekregen wel wat andere dingetjes

-Turtle Cadeaupakket (spons/wax/shampoo/velgenreiniger..)

-Startkabels (had ik nog niet, hahaha je weet maar nooit. Altijd handig)

-geurtje voor het luchtrooster van ambi pur

-LED looplamp met accu van black&dekker

-3 chocolade letters:thumbup en wat pepernoten en chocolade centjes, altijd fijn

dik verwend dus weer dit jaar

die led looplamp van b&d is echt nice heb ik ook al aantal jaartjes toen ik nog bij halfords werkte werden ze geintroduceerd en iedere klant die wat kocht van b&d bij ons kreeg hem gratis erbij alleen klanten namen het niet mee en wij dan wel :P haha altijd handig als je in de avond moet klussen ofzo

haha lagge,

ja zo'n snoer kan soms flink irritant wezen, met het aansluiten van mijn neon kwam hij al van pas..

ideaal..

Een nieuwe computer die wel ZO gruwelijk zwaar geconfigureerd is dat je er bang van wordt :D...

Ruim 6GB werkgeheugen, 1,5 TB harddisk, een quad core processor van minstens i7 960 3,2 GB elk (ik mag voor het allerbeste gaan dus als het nog beter kan mag dat!) en ga zo maar door.

Als er een paar dingen mee zitten mag ik ook mijn auto volledig op gaan knappen.... en als ik HEEL erg veel mazzel heb mag hij naar een nieuw baasje en komt daar mijn droomauto voor in de plaats.

De vooruitzichten zijn nog nooit zo goed geweest :D

Hang iedere maand Sinterklaas uit qua kopen, dus zal vast wel wat worden...

Iig eerst maar even mijn auto keuren.. Als dat meevalt, mag ik mezelf trakteren op een nieuwe computer :)

een punt hoofd.

maar ik heb mijn kado voor dit jaar al

ik hoef verder niets meer.

wat heb ik gekregen.

een zoon roelof geb 26-09-2010

003n06gUGLS.jpg

:jerry:jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven