• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat moet ik doen! Verkoop, lpg of lpg G3?

Hallo forumgenoten,

Heb besloten en al aktie ondernomen. De Saxo is verkocht en volgende week komt er G3 in (sorry Mr F.....). De kosten zijn 1450 euro voor ringtank in reservewieluitsparing dus dat viel me best mee. Wel uiteraard een beetje goed onderhouden vanaf nu (jaar stil gestaan) dus ik zal hier nog wel es verschijnen voor vraagjes! :D

Goede start van 2013!

Denk goeie beslissing

Verkoop had hij met de huidige prijzen waarschijnlijk niet de wereld op gebrach nu weet je iig dat je mooie tyd vooruit kunt

Inderdaad mooie beslissing, hier over de grens betaal je 58cent voor een liter gas.. dus binnen enkele duizende kilometers heb je die kosten wel eruit.

@Mr.F wrote:Hoezo sorry? Het is jou auto! :thumbup

Wel goed dat hij weer dagelijks gebruikt gaat worden.

Wel 1 tip: laat de vulopening in de achterbumper monteren en niet in het achterscherm -> roest.

Laat de vulopening achter het tankklepje monteren!

Ik heb dat namelijk ook, zit gewoon naast de benzinetankdop, moet er een tuitje opdraaien en dan kan ik gas tanken.

Werkt perfect, en niks geen zichtbare gaten in de auto.

@harrynijhof wrote:@Mr.F wrote:Hoezo sorry? Het is jou auto! :thumbup

Wel goed dat hij weer dagelijks gebruikt gaat worden.

Wel 1 tip: laat de vulopening in de achterbumper monteren en niet in het achterscherm -> roest.

Laat de vulopening achter het tankklepje monteren!

Ik heb dat namelijk ook, zit gewoon naast de benzinetankdop, moet er een tuitje opdraaien en dan kan ik gas tanken.

Werkt perfect, en niks geen zichtbare gaten in de auto.

OOK NIET !!

maak de vulopening in je achterbumper.

De slang gaat dan door je lekbakje waar ook de ontluchting van je interieur zit.

flk4fa.jpg

Verder is het ene prima keuze van je om LPG te rijden.

De Opelmotoren 8 kleppers draaien uitstekend op LPG :wub

Rik :D

Terug
Naar boven