robert_corsa
Woont hier bijna
hallo,
eigenlijk vind ik het een beetje lullig om te vragen, maar doe het lekker toch
ik rijd n 2 jaar een astra g z16se. inmiddels bijna 50000km mee gereden (1.5 ton op klok)
bevalt nog steeds prima.
inmiddels heel wat aan gedaan.
in grote lijnen: zwart leder coupe interieur, grijs mid console, alles plasma en led verlicht, complete audio. alles meegespoten, irmscher bumper lip achter, opc type 1 lip voor, mistlampen etc, verlaagt (40/30) en 17'' inter la mans velgen eronder. groep a en kan nog wel heel lang doorgaan.
nog 3 tal dingen gaan er gebeuren
-airbag lampje uit zetten, op plek van MID 2 meters plaatsen en deze maand hopelijk de voorbumper en moterkap overspuiten (ruil dienst met de spuiter, dus kost niets)
wat zou ik er nog aan kunnen doen om het enig sinds subtiel te houden?
ik hoor het graag, alvast bedankt voor het mee denken
eigenlijk vind ik het een beetje lullig om te vragen, maar doe het lekker toch
ik rijd n 2 jaar een astra g z16se. inmiddels bijna 50000km mee gereden (1.5 ton op klok)
bevalt nog steeds prima.
inmiddels heel wat aan gedaan.
in grote lijnen: zwart leder coupe interieur, grijs mid console, alles plasma en led verlicht, complete audio. alles meegespoten, irmscher bumper lip achter, opc type 1 lip voor, mistlampen etc, verlaagt (40/30) en 17'' inter la mans velgen eronder. groep a en kan nog wel heel lang doorgaan.
nog 3 tal dingen gaan er gebeuren
-airbag lampje uit zetten, op plek van MID 2 meters plaatsen en deze maand hopelijk de voorbumper en moterkap overspuiten (ruil dienst met de spuiter, dus kost niets)
wat zou ik er nog aan kunnen doen om het enig sinds subtiel te houden?
ik hoor het graag, alvast bedankt voor het mee denken