• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat nog meer te doen aan mijn astra g???

ziet er goed uit robert ik heb de zelfde auto sport uitvoering maar motorisch opvoeren weet niet of dat wil heb namelijk wel een keer gevraagt bij een tuning bedrijf en die zei 1.6 8v zul je niet veel verschil merken als je het doet en je krijgt er wel veel pk's bij dan ga ik zeker over stag!!!

sport uitvoering heeft standaart witte teller platen ik vindt het super

succes er mee!!

frederik

mm ziet er goed uit dacht ik zo.

Zou wel een andere camera kopen, want nu bevlekt het je mooie auto :jerry

kilometertellers zijn er ook wel in mooiere uitvoeringen (witte tellerplaten)

mm ziet er goed uit dacht ik zo.

Zou wel een andere camera kopen, want nu bevlekt het je mooie auto :jerry

kilometertellers zijn er ook wel in mooiere uitvoeringen (witte tellerplaten)

leuke reacties.

de 1.6 8v 84 is ook gechipt:P :jerry gezien de km stand is het het niet meer waard om op te voeren, moet het blokje gelijk in de revisie.

andere motor wordt het niet, heb ook nog een TR uit 85 staan die opgeknapt dient te worden.

stuur blijft, is net een gloed nieuwe lederen stuur:). tellers zijn plasma, en juist gekozen om het subtiel te houden. in plasma heb je niet zoveel subtiele platen.

Pedalensetje van Irmscher (dit wil ik nog wel, net als een handrem van irmscher

- motorkapspoiler van Lumma (heb er 1 van irmscher, maar vind het geen gezicht. vooral van binnenuit niet

- motorisch opvoeren

- angel eyes? (eerder projector lampen, alleen de prijs houd mij tegen, xenon heb ik wel al.

leuke reacties.

de 1.6 8v 84 is ook gechipt:P :jerry gezien de km stand is het het niet meer waard om op te voeren, moet het blokje gelijk in de revisie.

andere motor wordt het niet, heb ook nog een TR uit 85 staan die opgeknapt dient te worden.

stuur blijft, is net een gloed nieuwe lederen stuur:). tellers zijn plasma, en juist gekozen om het subtiel te houden. in plasma heb je niet zoveel subtiele platen.

Pedalensetje van Irmscher (dit wil ik nog wel, net als een handrem van irmscher

- motorkapspoiler van Lumma (heb er 1 van irmscher, maar vind het geen gezicht. vooral van binnenuit niet

- motorisch opvoeren

- angel eyes? (eerder projector lampen, alleen de prijs houd mij tegen, xenon heb ik wel al.

@robert_corsa wrote:

Robert: heb er hier nog 1 liggen, ongespoten, met wat kleine schades.

laat maar weten.

(als ik had geweten dat je de Irmscher wegdeed, had ik een ruil aangeboden, maar dat hoeft niet meer. :P)

verder zou ik er idd niet veel meer aan doen, is al netjes zo.

@robert_corsa wrote:

Robert: heb er hier nog 1 liggen, ongespoten, met wat kleine schades.

laat maar weten.

(als ik had geweten dat je de Irmscher wegdeed, had ik een ruil aangeboden, maar dat hoeft niet meer. :P)

verder zou ik er idd niet veel meer aan doen, is al netjes zo.

Mischien een opc achterspoiler en andere achterlichten, booskijkers zou ik er ook afhalen, maar als jij er tevreden mee bent gewoon lekker late zitten :thumbup is al een mooie astra

Mischien een opc achterspoiler en andere achterlichten, booskijkers zou ik er ook afhalen, maar als jij er tevreden mee bent gewoon lekker late zitten :thumbup is al een mooie astra

ik zie hem graag nog wat lager indien de wielen het toelaten.

en wat ik mis zijn zwart getinte achterramen en achterruit.

mvg

casper

ik zie hem graag nog wat lager indien de wielen het toelaten.

en wat ik mis zijn zwart getinte achterramen en achterruit.

mvg

casper

toch eens de tintman opzoeken dan.

middenconsole laat ik zo, om het toch enigsinds orgineel te houden (was voorheen zwart)

lager komt hij niet, schroefset staat te koop trouwens. heb er nu 40/30 onder, en rijd weer super comfortble. al moet ik toegeven dat hij veel lager kan, maar goed, keuses he :hmmz of comfort en iets hoger, of laag en stuiteren.

denk dan dat ik eigenlijk wel kan zeggen dat hij aan de buitenkant af is :D binnen nog de puntjes op de i. ben er in iedergeval erg blij mee.

nu de TR nog :jerry

Terug
Naar boven