• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat past op een Astra G??

roytj19

Post weinig
Ik zit met een vraag..

Ik heb een Astra G 1.8 16v

Momenteel al paar kleine dingetjes gedaan zoals:

Smoke koplampen

Smoke achterlichten

Smoke zijknipperlichten

Schroefset 8 cm verlaagd

Embleemloos grill

Open luchtfilter

Maar dit zijn dingen die iedereen op een Astra G kan zetten.

Ik zou graag verschillende dingen van andere types in mijn auto bouwen.

Nu is mijn vraag met welke types valt goed te bouwen in een Astra G en wat kan ik dan zoal inbouwen??

De Coupé-klokken (met witte platen) staan erg mooi.

Wat mij erg mooi lijkt (gaat nogal wat moeite kosten) zijn de spiegels van een Vectra B op een Astra, waarbij ze ook mooi uit de motorkap vloeien.

Er past inderdaad veel uit andere modellen. Het stuur en de pook uit de Turbo Coupé zijn ook erg mooi. Pook (met hoes) uit de Astra H past ook.

Ik heb zelf ook een mooi pedalensetje en heb alle interieurverlichting vervangen door blauwe leds, K&N openluchtfilter.

Je kunt ook eens kijken naar wat zaken M-tech, al is dat erg duur. GM Tuningparts hebben ook mooie spullen voor je wagen.

De Coupé-klokken (met witte platen) staan erg mooi.

Wat mij erg mooi lijkt (gaat nogal wat moeite kosten) zijn de spiegels van een Vectra B op een Astra, waarbij ze ook mooi uit de motorkap vloeien.

Er past inderdaad veel uit andere modellen. Het stuur en de pook uit de Turbo Coupé zijn ook erg mooi. Pook (met hoes) uit de Astra H past ook.

Ik heb zelf ook een mooi pedalensetje en heb alle interieurverlichting vervangen door blauwe leds, K&N openluchtfilter.

Je kunt ook eens kijken naar wat zaken M-tech, al is dat erg duur. GM Tuningparts hebben ook mooie spullen voor je wagen.

Dan ga je richting OPC bumper en skirtset

andere wielen (mooiste is Dikke originele opel wielen / Irmscher wielen)

Smoke OEM Xenon koplampen

Ander uitlaatdempertje

Cruise Control (als je die nog niet hebt)

OPC Gril

OPC spoiler

Chrome tellerringen van een Coupe Turbo, of een OPC klokkenset

OPC stoelen + inteiruer

etc etc.

willem

Dan ga je richting OPC bumper en skirtset

andere wielen (mooiste is Dikke originele opel wielen / Irmscher wielen)

Smoke OEM Xenon koplampen

Ander uitlaatdempertje

Cruise Control (als je die nog niet hebt)

OPC Gril

OPC spoiler

Chrome tellerringen van een Coupe Turbo, of een OPC klokkenset

OPC stoelen + inteiruer

etc etc.

willem

nee ik geloof het niet ik weet het niet zeker, maar waarom heb je er 1 van een vectra B genomen als er hele mooie voor de astra G zijn zoals die van een coupe turbo en opc deze zijn van irmscher en die hebben nog veel meer andere kleuren en soorten sturen voor de G ze zijn alleen wel wat prijzig.

nee ik geloof het niet ik weet het niet zeker, maar waarom heb je er 1 van een vectra B genomen als er hele mooie voor de astra G zijn zoals die van een coupe turbo en opc deze zijn van irmscher en die hebben nog veel meer andere kleuren en soorten sturen voor de G ze zijn alleen wel wat prijzig.

bedankt voor de reacties vanmiddag meteen sproeiertjes besteld van een insignia.. staan leuke ideeen op!

nog een vraagj erbij:

ik heb vandaag een sportstuurtj gekocht.. zou een stuurnaaf van een vectra b in een astra g passen??

bedankt voor de reacties vanmiddag meteen sproeiertjes besteld van een insignia.. staan leuke ideeen op!

nog een vraagj erbij:

ik heb vandaag een sportstuurtj gekocht.. zou een stuurnaaf van een vectra b in een astra g passen??

Sproeierkopjes van een Insignia past in een Astra G en geeft een mooie sproeibeeld (brede nevelstraal in plaats van lullige sproeiertjes)

Sproeierkopjes van een Insignia past in een Astra G en geeft een mooie sproeibeeld (brede nevelstraal in plaats van lullige sproeiertjes)

opc grijs middenconsole. lederen bekleding van een coupe. indiglo plasma teller platen. dubbele uitlaat systeem, andere gril en chrome irmscher kofferklep strip,

heel veel van een coupe, cabrio, station en een zafira a passen 1 op 1 in jou astra.

of zocht je iets totaal anders? je kan ook de luchthappers van een f gsi in je moterkap van de g lassen. coupe bumper voor past ook op je g, achterbumper moet wel aangepast worden, mar dan ben je redelijk uniek.

DSC_0135.jpg

DSC_0127.jpg

DSC_0027.jpg

o.a. aan gedaan.

-deurkklinken, stootstrips en sideskirts in kleur gespoten, opc type 1 bumperlip, irmscher bumperlop achter, kofferklepdeksel embleemloos, embleemloze gril, irmscher kofferspoiler, lumma dakspoiler, 40/30 verlaagt, 17 velgen, remus duplex uitlaat systeem, lederen bekleding vanuit een coupe, leder stuur met stuurwielbediening (blauw verlicht) raamknoppen en stoelverwarmingknoppen blauw/rood verlicht, alles led, plasma teller en kachel plaatjes, opc grijs middenconsole. mistlampen en smoke koplampen met 6000k xenon, irmscher achterlichten. armsteun, en nog wel tig dingentjes. je kan wel wat leuks maken van een astra g. de kunst vond ik het alleen om het enigsinds beschaaft te houden.

-binnekort:

groep a, irmscher grill met chrome strip, en kofferbakstrip van irmscher, luchtfilerbak aanpassen, en dan is tie wel klaar

hoop dat je wat kan met deze info

opc grijs middenconsole. lederen bekleding van een coupe. indiglo plasma teller platen. dubbele uitlaat systeem, andere gril en chrome irmscher kofferklep strip,

heel veel van een coupe, cabrio, station en een zafira a passen 1 op 1 in jou astra.

of zocht je iets totaal anders? je kan ook de luchthappers van een f gsi in je moterkap van de g lassen. coupe bumper voor past ook op je g, achterbumper moet wel aangepast worden, mar dan ben je redelijk uniek.

DSC_0135.jpg

DSC_0127.jpg

DSC_0027.jpg

o.a. aan gedaan.

-deurkklinken, stootstrips en sideskirts in kleur gespoten, opc type 1 bumperlip, irmscher bumperlop achter, kofferklepdeksel embleemloos, embleemloze gril, irmscher kofferspoiler, lumma dakspoiler, 40/30 verlaagt, 17 velgen, remus duplex uitlaat systeem, lederen bekleding vanuit een coupe, leder stuur met stuurwielbediening (blauw verlicht) raamknoppen en stoelverwarmingknoppen blauw/rood verlicht, alles led, plasma teller en kachel plaatjes, opc grijs middenconsole. mistlampen en smoke koplampen met 6000k xenon, irmscher achterlichten. armsteun, en nog wel tig dingentjes. je kan wel wat leuks maken van een astra g. de kunst vond ik het alleen om het enigsinds beschaaft te houden.

-binnekort:

groep a, irmscher grill met chrome strip, en kofferbakstrip van irmscher, luchtfilerbak aanpassen, en dan is tie wel klaar

hoop dat je wat kan met deze info

plafondbakje van een vectra b past ook in een astra g,

heb er nog wel 2 te koop liggen :jerry

smoke binnenverlichting uit een vectra b past ook

plafondbakje van een vectra b past ook in een astra g,

heb er nog wel 2 te koop liggen :jerry

smoke binnenverlichting uit een vectra b past ook

Hoi

Ik wou mij astra g De achterportieren elektrisch maken

Wat heb ik daar allemaal voor nodig?

Past de kabelboom van een zafira a en raam meganischme dan op mij achter portieren van mij astra g?

astra g 2003

Hoi

Ik wou mij astra g De achterportieren elektrisch maken

Wat heb ik daar allemaal voor nodig?

Past de kabelboom van een zafira a en raam meganischme dan op mij achter portieren van mij astra g?

astra g 2003

Terug
Naar boven