• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat vind je op de auto fora?

VW Caddy forum:

Ik heb mijn achterkant mooi verlaagd,

Waar leg ik de betonblokken om de voorkant te verlagen??

Renaultforum: Deze week maar één keer door de bodem gezakt, slechts drie keer kortsluiting gehad en een wiel er afgebroken............. deze houd ik! M'n beste Renault tot nu toe :wors

opel forum:

*moderator*

MEDEDLING OMTREND GROEPSAANKOOP NOVAROX ROESTOMVORMER:

de importeur heeft helaas moeten afhaken, de gevraagde hoeveelheid overtrof de gemiddelde jaarproductie.

VW forum: Ik heb me gollef op de goede manier verlaagt hoor!! Heb een NIEUWE slijpschijf gebruikt om me veren in te korten...............

origineel gepost door Keesjr

VW forum: Ik heb me gollef op de goede manier verlaagt hoor!! Heb een NIEUWE slijpschijf gebruikt om me veren in te korten...............

en jij reed eerder zeker LADA :jerry

Mercedes E-Forum

Kan iemand mij aan een marokkaans woordenboek helpen? ik heb dagelijks briefjes in het marokkaans met een 06-nummer onder mijn ruitenwissers maar snap niet wat erop staat... iets met 500 euro ofzo?

Ruitewissers er af halen dan maar :P

@Ghanz ---> heb er nog wel over nagedacht om een Niva aan te schaffen :o hartstikke lollig karretje zo'n Russische traktor .

origineel gepost door Big Sexy

Ferrari Forum:

kan ik commandant gebruiken voor mijn verweerde rode lak op te poetsen?

antwoord daarop

nee dat moet je.

je butler laten doen.

moet zelf niet doen wordt je moe van.

Chevrolet forum:

Net een zwarte Chevrolet Caprice station gekocht. Maar de achterbank mist en de ramen achter ontbreken. Wel wel een handige vlakke laadvloer in. Lijkt een presidents auto met die vlaggetjes voor. Iemand een idee?

origineel gepost door Keesjr

Ruitewissers er af halen dan maar :P

@Ghanz ---> heb er nog wel over nagedacht om een Niva aan te schaffen :o hartstikke lollig karretje zo'n Russische traktor .

ken de niva zo niet, maar weet wel een heuse getunde LADA te staan, werkelijk waar nog een stoer ding ook.

als ik er aan denk zal ik er eens een plaatje van schieten.

origineel gepost door Opelkees

Lada raced toch ook in wttc?

met c20xe motoren ofzo zegt mn c20xe fan collega:jerry

Niet meer.

Maar idd met C20XE. Was nog op tv geweest.

de reporter tegen die Hollandse coureur, uhh waarom staat er GM op dat motor blok.

Chevy reed ook met C20XE, weet alleen niet of het nu nog is.

@ Ghanz, de Niva is een kleine 4x4 van Lada......... gewoon een klein handig terreinwagentje, beetje de afmetingen van een Vitara, maar dan op z'n Russisch.

Terug
Naar boven