• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat vind jouw partner van je Opel-hobby?

ik heb ook geen klagen.

Getrouwd en kindje op komst,dus ik wil de collectie wat uitdunnen (nu 6 stuks) maar ze stimuleert me toch zeker wel om niet alles op te ruimen.

Ze wil zelf graag een Astra G cabrio,ze rijdt nu in een Astra G Coupé,tenzij ik een Ascona C Cabrio vindt,dan blijft dr coupeetje :jerry

Kortom,ik heb een moordwijf!!!

@opelpower89 wrote:haha ken het

me ex waar ik mee samen woonde was ook altyd boos als ik te veel in onze loods was t sleutele en te veel geld uitgaf aan onze autos :P:P

daarom is het nu dus ook je ex? :P

@opelpower89 wrote:haha ken het

me ex waar ik mee samen woonde was ook altyd boos als ik te veel in onze loods was t sleutele en te veel geld uitgaf aan onze autos :P:P

daarom is het nu dus ook je ex? :P

Die van mij heeft het er ook niet zo op, rijdt een Nissan Micra en geeft gewoon geen moer om een auto. 'Als hij het maar doet' is haar motto... :(

En ze vind (vond vooral) mijn E Kadett altijd maar een aso bak, maar inmiddels is dat wel anders want hij ziet er nu stukke leuker uit. Als dat schijtweer eens een keer voorbij gaat wil ik eens even een fotoshootje gaan doen....

:kewlpics

Die van mij heeft het er ook niet zo op, rijdt een Nissan Micra en geeft gewoon geen moer om een auto. 'Als hij het maar doet' is haar motto... :(

En ze vind (vond vooral) mijn E Kadett altijd maar een aso bak, maar inmiddels is dat wel anders want hij ziet er nu stukke leuker uit. Als dat schijtweer eens een keer voorbij gaat wil ik eens even een fotoshootje gaan doen....

:kewlpics

Ook ik mag niet klagen!

mijn vriendin (volgende week mijn vrouw) is ook heel makkelijk, we gingen samen ook wel naar tuningshows.

nadat ze mn opc-uitgevoerde astra 2.2-16v total-loss reed wilde ze ook heel graag dat ik een 2.0 turbo kocht.

natuurlijk ging ze mee om hem te laten chippen en poetst ze hem vaak met me.

Ook ik mag niet klagen!

mijn vriendin (volgende week mijn vrouw) is ook heel makkelijk, we gingen samen ook wel naar tuningshows.

nadat ze mn opc-uitgevoerde astra 2.2-16v total-loss reed wilde ze ook heel graag dat ik een 2.0 turbo kocht.

natuurlijk ging ze mee om hem te laten chippen en poetst ze hem vaak met me.

boh die van mij kan alleen maar klagen over de auto/hobby :swear mja zal wel overwaaien als die eindelijk de weg op mag haha

maar verder heb ik niet te klagen hoor, ;)

boh die van mij kan alleen maar klagen over de auto/hobby :swear mja zal wel overwaaien als die eindelijk de weg op mag haha

maar verder heb ik niet te klagen hoor, ;)

@ turbosix:

alvast gefeliciteerd en een mooie dag toegewenst :thumb

mijn vrouw klaagt nooit over mijn hobby :thumbup

toen ik haar leerde kennen reed ze VW,en ik heb haar besmet met het OPEL-VIRUS :wors

zij rijdt namelijk dagelijks in onze zafira a opc met 269 pk (vaker dan ik :cry )

ze (en de kinderen) vindt het geweldig om erin te rijden.....

vooral bij stoplichtsprintjes :jerry :jerry

vriendin van mij doet lekker mee.

knutstelt zelf ook mee aan de auto's.

wil zelfs dat ik meer met de kadett bezig ga, zodat hij naar de spuiter kan.

ze wil er dolgraag weer samen met mij in toeren.

@ turbosix:

alvast gefeliciteerd en een mooie dag toegewenst :thumb

mijn vrouw klaagt nooit over mijn hobby :thumbup

toen ik haar leerde kennen reed ze VW,en ik heb haar besmet met het OPEL-VIRUS :wors

zij rijdt namelijk dagelijks in onze zafira a opc met 269 pk (vaker dan ik :cry )

ze (en de kinderen) vindt het geweldig om erin te rijden.....

vooral bij stoplichtsprintjes :jerry :jerry

vriendin van mij doet lekker mee.

knutstelt zelf ook mee aan de auto's.

wil zelfs dat ik meer met de kadett bezig ga, zodat hij naar de spuiter kan.

ze wil er dolgraag weer samen met mij in toeren.

Haha, als ik iets vertel is het altijd maar weer dat " stomme stukje ijzer". Maar ondertussen wel de Astra waarderen vanwege de goede stoelen, want die had haar leswagen niet, was een Golfje :jerry

Haha, als ik iets vertel is het altijd maar weer dat " stomme stukje ijzer". Maar ondertussen wel de Astra waarderen vanwege de goede stoelen, want die had haar leswagen niet, was een Golfje :jerry

@2000 wrote:Mijn vrouw vind het leuk, ze gaat mee naar meetings, ze rijd graag in de kadett, én ze wil graag één ascona sport. Het mag zelfs aardig wat kosten. Eigenlijk heb ik het goed voor elkaar :thumb

ik zag er nog bij twaalfmaat.

Ik kan ook doen wat ik wil met die auto's.. Ze staan op mijn oprit ;) Toen de kadett uit elkaar ging heeft zij het dashboard eruit gehaald. Vorig weekend heeft ze nog de speakers van de corsa opnieuw bedraad. Overigens niet afgemaakt waardoor het nu nog overal ligt in de auto maar goed. :D De intentie was er! Ze wil ook altijd mee als ik iets 2e hands ga kopen voor de auto's.

@2000 wrote:Mijn vrouw vind het leuk, ze gaat mee naar meetings, ze rijd graag in de kadett, én ze wil graag één ascona sport. Het mag zelfs aardig wat kosten. Eigenlijk heb ik het goed voor elkaar :thumb

ik zag er nog bij twaalfmaat.

Terug
Naar boven