• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat vind jouw partner van je Opel-hobby?

Ik kan ook doen wat ik wil met die auto's.. Ze staan op mijn oprit ;) Toen de kadett uit elkaar ging heeft zij het dashboard eruit gehaald. Vorig weekend heeft ze nog de speakers van de corsa opnieuw bedraad. Overigens niet afgemaakt waardoor het nu nog overal ligt in de auto maar goed. :D De intentie was er! Ze wil ook altijd mee als ik iets 2e hands ga kopen voor de auto's.

mag ook niet klagen,

we kennen elkaar nu 10 jaar en in het begin ging ze elke meeting mee, de laatste jaren niet meer maar hebben sinds afgelopen maandag ons 3de zoontje gekregen, dus ga ik zelf ook niet meer zo vaak.

Als ik een mooie auto wil rijden is dat geen probleem, maar als al je geld naar alleen autos gaat ben je echt verkeerd bezig.

ze heeft alleen nu besloten dat ik mijn collectie opel miniaturen zelf af moet stoffen :hmmz

mag ook niet klagen,

we kennen elkaar nu 10 jaar en in het begin ging ze elke meeting mee, de laatste jaren niet meer maar hebben sinds afgelopen maandag ons 3de zoontje gekregen, dus ga ik zelf ook niet meer zo vaak.

Als ik een mooie auto wil rijden is dat geen probleem, maar als al je geld naar alleen autos gaat ben je echt verkeerd bezig.

ze heeft alleen nu besloten dat ik mijn collectie opel miniaturen zelf af moet stoffen :hmmz

och mag niet klagen.

ze reed in een peugot 205 van 2005 toen ik haar leerde kennen.

maar die peugot was snel weg.

en nu rijdt ze een opel b manta.

waar ze soms zelf ook aan sleuteld als het niet te moeilijk is.

och mag niet klagen.

ze reed in een peugot 205 van 2005 toen ik haar leerde kennen.

maar die peugot was snel weg.

en nu rijdt ze een opel b manta.

waar ze soms zelf ook aan sleuteld als het niet te moeilijk is.

Mijn partner vind het wel goed MAAR: Waarom die extra reserve onderdelen aangeschaft moet worden en in huis opgeslagen moet worden snap ze niet helemaal. Mijn vrouw denkt dat er niets kapot kan gaan aan auto's haha.

En ik heb graag een voorraadje want ja, Kadett onderdelen worden schaarser he !

Die van de Astra F ook trouwens........

Groet, Rik ;)

Bij jou mischien wel maar bij mij in de omgeving wordt het al minder hoor.

Staan steeds minder Astra's op de sloop hier.

En kadettjes kan ik nog maar vinden op 1 adres. Die heeft er nog 2 staan, een Cabrio en een 3 deurs.....

Rik ;)

Mijn partner vind het wel goed MAAR: Waarom die extra reserve onderdelen aangeschaft moet worden en in huis opgeslagen moet worden snap ze niet helemaal. Mijn vrouw denkt dat er niets kapot kan gaan aan auto's haha.

En ik heb graag een voorraadje want ja, Kadett onderdelen worden schaarser he !

Die van de Astra F ook trouwens........

Groet, Rik ;)

Bij jou mischien wel maar bij mij in de omgeving wordt het al minder hoor.

Staan steeds minder Astra's op de sloop hier.

En kadettjes kan ik nog maar vinden op 1 adres. Die heeft er nog 2 staan, een Cabrio en een 3 deurs.....

Rik ;)

hmmm sinds vorig jaar december weer vrijgezel..

en dan snap je wel waarom het ging :P :jerry

schafte manta's aan .. ipv daarvan had ze liever dikke bmw gezien..

Kan ik niks mee beginnen :vertag :wtf

hmmm sinds vorig jaar december weer vrijgezel..

en dan snap je wel waarom het ging :P :jerry

schafte manta's aan .. ipv daarvan had ze liever dikke bmw gezien..

Kan ik niks mee beginnen :vertag :wtf

Hier lekker makkelijk...

Beide gek van auto's en alles erom heen...

Als mensen met ons kletsen zeggen ze voortaan al dat ik gekker met auto's ben dan mijn vriend :shock:

Hier lekker makkelijk...

Beide gek van auto's en alles erom heen...

Als mensen met ons kletsen zeggen ze voortaan al dat ik gekker met auto's ben dan mijn vriend :shock:

@ kim ............ Ja daar kan je wel is gelijk in hebben :D

Vrouwtje hier heeft er geen problemen mee... die vind het allemaal best,maarja als ik iets wil doen aan de vec moet ik wel overleg plegen!

@ kim ............ Ja daar kan je wel is gelijk in hebben :D

Vrouwtje hier heeft er geen problemen mee... die vind het allemaal best,maarja als ik iets wil doen aan de vec moet ik wel overleg plegen!

Hier ook geen problemen.ze kwam laatst nog met een vitrine thuis voor mn miniatuurtjes.stonden sinds de verhuizing nog in dozen op zolder.

ze geeft me lekker vrijspel in het hok en de garage.op die manier heeft zij de afstandsbediening in dr beheer. :jerry :jerry :jerry

Hier ook geen problemen.ze kwam laatst nog met een vitrine thuis voor mn miniatuurtjes.stonden sinds de verhuizing nog in dozen op zolder.

ze geeft me lekker vrijspel in het hok en de garage.op die manier heeft zij de afstandsbediening in dr beheer. :jerry :jerry :jerry

Terug
Naar boven