• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat vinden de vectra rijders van de insignia.

Ik vind de insignia een hele mooie auto.

helaas zal het nog wel even duren voor dat hij voor mijn deur komt te staan.

Ik moet nog erg wennen aan de Insignia. Als je 'm schuin van achter langs op kijkt vind ik 'm erg mooi. De achterkant moet ik nog aan wennen. De voorkant vind ik eigenlijk een beetje te saai voor z'n nieuw model. Ik hoop mijn VEC C1 nog jaren te gebruiken en dan zal ik waarschijnlijk over een jaartje of 5 tot 8 opzoek gaan naar een tweede hands Insignia met veel irmscher spul er op.

p.s. VAG staat voor Volkswagen AG, AG is de Duitse aanduiding voor algemeen bedrijf. (Allgemeine Geschäft)

@GTS2.2DTI er is geen 170 pk diesel, dat zal de 160 pk geweest zijn, blijft niet te min een dijk van een motor.:afro

Safe driving Jurgen

In den beginne vond ik het niks, maar moet nu toch wel toegeven dat het geen lelijke auto is.

Wel vind ik die (te) grote grille niks, maar voor de rest maggie er wezen :agent

Ik vind het een hele mooie auto, maar als opvolger......

Er zal namelijk voorlopig nog wel een flink prijskaartje aanhangen.

Ook vind ik het een flinke jongen, tenminste zo komt ie over, Dan heb ik het even over de sports tourer.

Ik denk dat de nieuwe astra station die volgend jaar ( dacht ik ) komt eerder een opvolger word.

Groet Tim

een mooie auto

rijdt goed (170pk diesel gechipt naar 220pk)

op het werk even stukje mee mogen rijden

maar t blijft een opel king: gewoon geweldig!

als ik het geld had:P dan stond er 1 voor de deur

Proef gereden in een 1.6 (zonder turbo), deze is erg te licht voor deze auto...geen fut onder en bovenin...

Voor de rest: lekker comfortabel, niet zo stug als mijn vectra-B, lekker veel knopjes (houd ik van)

Schakelt goed (ook soepeler dan het toch wat houterige van een Vectra-B)

Vlaamse stem van het navigatie systeem vond ik nix (bij de volgende frituur linksaf).

Zou wel graag een sports tourer willen, lekker voor mijn gezin,maar voorlopig even geen geld... misschien ooit eens tweedehands...

De dubbele kinderwagen + wiegjes + 2 maxi cosi's passen ook nog best in mijn vectra-B (hatchback) en voorlopig houdt deze het nog wel uit, hoop ik.

origineel gepost door sw_reijnders

wat bedoel je met onderhoud? Wegenbelasting of technisch onderhoud?

Beide :) heb zelf een kleine 1,5 jaar in zo'n soortgelijke slee gereden....

origineel gepost door johani500driver

origineel gepost door deraeij

hoi,

ik zal de vectra nog wel even trouw blijven,

maar als ik de mogelijkheid heb gaat er zeker een insignia komen, maar gaat nog wel een eindje duren.

grtz Erik

hier het zelfde,hoop eerst een vectra c opc en dan een insignia opc, hhmmmmm eerst maar ff sparen denk:hmmz

een beetje heel lang,begin maar :vertag

grt Roy

Terug
Naar boven