• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat vinden jullie de mooiste kleur voor de Astra J Tourer?

Donkere kleuren staan wel chic, op het plaatje ziet het er erg goed uit. Terwijl ik normaal een hekel heb aan alle bruin varianten. Donkerblauw zal ook wel goed staan. Gewoon zwart is natuurlijk ook een veilige optie. Doet het altijd goed.

Toen ik deze een aantal weken geleden te koop zag staan was ik gelijk verkocht :shock:

Kleur Siver Lake M2

P1050513_zpshklcbwj3.jpg

Wit inderdaad. Nee maar niet echt een vaste kleur. Wit, bordeaux, donkerblauw, ice Blue allemaal wel mooi om te zien.

Via Tapatalk

@Armanstra wrote:Toen ik deze een aantal weken geleden te koop zag staan was ik gelijk verkocht :shock:

Kleur Siver Lake M2

P1050513_zpshklcbwj3.jpg

Hele mooie auto!!

wat een velgen.... welke zijn dit en welke maten?

Zijn deze ook los te koop?

Waar ik naar ga kijken hebben beide de velgen als foto 1

Wat voor interieur heb je er in?

Is het een Cosmo

Ik ga morgen naar een Mahonie kijken zoals bovenste foto.

en overmorgen naar een Silverlake.

Dan misschien beslissen.

ik persoonlijk zou voor glans or metallic zwart gaan.. dan komt het chroom ook goed naar buiten... (ben liefhebber van zwart)

@aapje1963 wrote:@Armanstra wrote:Toen ik deze een aantal weken geleden te koop zag staan was ik gelijk verkocht :shock:

Kleur Siver Lake M2

P1050513_zpshklcbwj3.jpg

Hele mooie auto!!

wat een velgen.... welke zijn dit en welke maten?

Zijn deze ook los te koop?

Leverbaar op Astra GTC als ik het goed heb.

Dit is 19 inch, ze zijn er ook in 20 inch

Waar ik naar ga kijken hebben beide de velgen als foto 1

Wat voor interieur heb je er in?

Is het een Cosmo

Is een sport+ uitvoering met lederen ergonomische comfort stoelen (AGR)

astra%203_zps5wh4d38q.jpg

Ik ga morgen naar een Mahonie kijken zoals bovenste foto.

en overmorgen naar een Silverlake.

Dan misschien beslissen.

Astroid grey is ook niet verkeerd ;)

Die velgen op foto 1 van ditctopic zijn ook in 20 inch te verkrijgen :thumbup .

Maar de kleur en velgen van Armanstra zijn zeker ook erg mooi.

Zwart ben ik persoonlijk niet zo van, wel mooi maar je ziet alles.

Succes met zoeken

@bart-gsi wrote:ik persoonlijk zou voor glans or metallic zwart gaan.. dan komt het chroom ook goed naar buiten... (ben liefhebber van zwart)

Ik zie een beetje tegen de swirls van zwart op...

Ik ben echt gek op zwart.....

Ik was vandaag bij een zwart en het interieur als jou sport+

Van buiten bij dakrail het bekende lak loslaat verhaal, dat wordt op kosten garage verholpen. hebben modellen voor 2013 en eerder vaak.

Een portier put in een deur dit wordt ook verholpen.

Maar ook een beschadiging bovenkant dashboard.. ik denk een lange lat in de auto gehad de grrr

Verkoop zegt dat ze dit keurig kunnen opknappen er zijn bedrijven voor.

Ik heb hem gereserveerd wilde even denken...

Het kan eventueel ook op papier dat als het allemaal gerepareerd is en het bevalt ons toch niet dat we dan de eventuele koop kunnen ontbinden.

De velgen zijn dacht ik 19" http://originalwheels.nl/19-inch-velgen-opel-astra-j-zafira-c-opc-line-5x115/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar morgen eerst nog een cosmo bezichtigen stoelen ziten ook echt goed en de cosmo is sept 2014 en jou kleur helaas je velgen niet.... voor ik weer 17"spaak achtige velgen je ziet ze vaak bij cosmo

Ik kom de Astra Tourer sport+ agr leder eigenlijk nergens tegen... Is deze zeldzaam?

Iemand een idee waar te vinden.

Ik heb er een gezien in Almere helaas dashboard beschadiging...

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

@Supermotard wrote:Sport+ are??? Ken ik niet.

Kijk in Duitsland, Innovation met leer.

Ik ken die ook niet lol moet ARG zijn.. excuus.

Ik Duitsland vindt ik het moeilijk zoeken, hebben jullie goede sites?

En tja die invoer..

vr gr rnold

@Supermotard wrote:ARG ken ik ook niet. AGR wel :thumbup

Autoscout en dan Duitsland zoeken.

Je hebt gelijk het was laat ik bedoel het goed :lol:

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Vandaag een Astra 1.4 gereden van 2014 ik had er al mee gereden maar zo veel beschadigingen... Dat zou men met poetsen proberen te herstellen.. Maar er was veel hersteld maar ik zag des te meer nieuwe krassen welgeteld 50 op het dak en inbrand plekken vogelpoep in de lak. Dan ik heb in de schade wereld rondgelopen ontdekte ik dat het rubber van de draadboom in balk bij deur los was... Afgebroken klemmetjes toen zag ik missende rubber doppen in beide deuren...handvaten zijn er af geweest en verder kijkend beschadigingen bij bouten deur in sponning duidelijk een en een Is..... Juist twee deur Is eruit geweest.. Aangezien het een import was gelijk terug en nee dit wordt hem niet.

... Daar waag ik mij niet aan geen history kan een oppervlakkig iets geweest zijn maar ook veel erger.

Toen in Astra K Tourer gereden een 1.0 T maar het verbaasde mij liep heerlijk... En vermogen genoeg heerlijke vijfbak. Blij verrast. Dit was hem

8c602378e4a2e2157849ca9a697953d9.jpg

c134215ffa22b4d32260c9166b0e34ac.jpg

Terug
Naar boven