• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat vinden jullie van stoelverwarming?

OscaR-16v

Post vaak
laatst op het werk de bedrijfsauto stuk, dus ff met de auto van de baas op pad (mazda 5)

was nog geen km weg, werd me de stoel een partij warm. me eerste keer dat ik in een auto met stoelverwarming rijd, en vind het echt niks!!

heb de hele dag nog met een gevoel gelopen alsof ik in me broek had gescheten :hmmz

wat vinden jullie van stoelverwarming?

ik moet zeggen. als je in een auto stapt met leer, is het wel fijn om ff stoelverwarming te hebben als het een graad of 5 heeft gevroren (maat van me heeft wel leer maar geen stoelverwarming).

die mazda 5 waar ik in reed, had stoffen bekleding met stoelverwarming, heb deze combi nog niet vaker gezien :hmmz

Als je net uit de kou komt is 't heerlijk om ff op te warmen.

De meeste Avensis Verso's bij ons op 't werk (taxibedrijf) hebben 't ook, en in de winter is 't wel lekker... Alleen gewoon om even op te warmen.

Ik vond het eerst ook niks, todat we een keer na het kijken van een rallyproef totaal verkleumd terug gingen naar de auto, toen kon ik het wel waarderen, en heb erna nog regelmatig gebruik van gemaakt.

Het schijnt aangetoond te zijn dat stoelverwarming slecht is voor je nageslacht. Ik heb het ook in mijn auto maar volgens mij is in ieder geval de bestuurdersmat kapot want er wordt niets warm, weet nog niet of ik het laat maken.

Bij mij is het een "must". Het moet er gewoon opzitten. Ik heb nu zetel en stuurverwarming en ik vind het heerlijk!. Staat bij mij ook altyd op in de winter lekker warm en in de zomer airco volle bak en warme kont :D

ik mis het nog steeds!!

had het in de Golf ook heerlijk!

en in de Astra cabrio was het helemaal lekker 14 graden buiten dakkie eraf kachel en stoelverwarming goed hard aan! topp

heb het ook hoor, als het echt koud is, zeker als het gevroren heeft. op het leer is dat extra koud., dus snel even de stoelvervarming aan.

:)

ben ik de enige dan die het niks vindt :jerry :jerry

net zoals op een stoel gaan zitten waar iemand net van af komt. die nog helemaal warm is :puke :puke :puke

zal wel aan mij liggen dan :jerry

Ik vind het heerlijk, niet om constant door te bakken maar om de kou er uit te halen. Daarbij vind ik de kachel in een auto helemaal niets, vieze warme droge lucht. Dus kachel uit stoel verwarming aan, Heerlijk!

Enne ik heb een kleine van nu 8 maand dus die nageslacht zit wel goed.

ik denk dat het voor mensen die last van de rug hebben (zoals ikke) ook wel een uitkomst is.

wij hebben het zelf niet in de auto, kan er niet overmee praten hoe het nu is of voelt.

Gert

Ik rijd ook vaak met kachel uit, stoelverwarming aan. Heb veel last van mijn rug, zeker met koud weer en warmte zorgt ervoor dat het wat ontspant. Het zat origineel in m'n Coupé, maar een maatje van me (handig met elektro) heeft het zo gemaakt dat de rugleuning lekker warm wordt en de zitting slechts de kou eruit, anders vind ik het inderdaad ook niet prettig.

@OscaR-16v wrote:net zoals op een stoel gaan zitten waar iemand net van af komt. die nog helemaal warm is

Jouw voorbeeld vind ik zelf ook niet prettig, maar je moet hem pas aanzetten als je zelf op de (koude) stoel bent gaan zitten, dan heb je dat gevoel niet.

In de Calibra heb je niet meerdere standen, alleen vol aan. Dus na een minuut of twee vind ik het wel genoeg en laat ik hem weer uitstaan. Daarna houd je eigen lichaam de stoel wel warm. Dus alleen als het 's winters echt koud is gebruik ik hem en dan is het wel relax.

Terug
Naar boven