• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat vinden jullie van stoelverwarming?

Bij de Calibra gaat ie volgensmij ook automatisch uit nadat het contact af is gezet (of net als bij de achterruitverwarming na een bepaalde tijd) bij m'n Zafira heb ik 5 standen (nutteloos, zet em altijd op stand 1) maar blijft altijd aan ook als contact af is geweest.

Tzit in mn mercedes maar is by myn stoel nooit aan. Ik vind het ook net alsof je in je broek hebt gescheten ofzo.. walgelyk zo'n zweetreet! :p

slecht voor t nageslacht omdat warmte nooit goed is voor je ballen :)

Die hangen juist buiten je lichaam om kouder te blijven ;)

Ik heb het ook, en heb het zeker in de winter vaak aan, Heerlijk! mijn onderrug zit vaak vast en dan is het alleen maar goed, en als het slecht voor het nageslacht is, is alleen maar een voordeel, na 3 zoons vind ik het wel prima ;)

@kaneelschep wrote:slecht voor t nageslacht omdat warmte nooit goed is voor je ballen :)

Die hangen juist buiten je lichaam om kouder te blijven ;)

Warmte zou inderdaad slecht zijn voor de productie en/of levensvatbaarheid/duur van je kikkervisjes.

heb haardroger (verwijderbaar) ingebouwd in klep achterbank, licht verwarmde auto is best aangenaam, en vooral geen aandampende ruiten bij vriestemperatuur :wors

@patjepatti wrote:heb haardroger (verwijderbaar) ingebouwd in klep achterbank, licht verwarmde auto is best aangenaam, en vooral geen aandampende ruiten bij vriestemperatuur :wors

wat heeft dat dan met stoelverwarming te maken? :wtf

Wat ik van stoelverwarming vind? Wel een must, moet het toch maar een keer inbouwen, ligt hier al een jaar op de plank :oops:

mijn astra coupe heeft ook stoelverwarming in de stoffen sportzetels :)

wel eigenbouw maar niemand die het ziet en ik heb lekker stoelverwarming :)

Zit ook in ons veccie :wors

En voor me nageslacht ben ik niet bang ...

Met roken , laptop , warm bad en tomaten en zendmasten en en en :shock:

Toch nog nageslacht :jerry

Zal het zeker niet meer willen missen ...

Me maatje ook niet en daarom is hij nou bezig om het in ze astra

ook in te bouwen ;)

heerlijk lekker om op te warmen niet om heel de weg aan te laten staan

ik heb een hekel aan kou als ik net uit bed kom bijv heerlijk!! :jerry

stoelverwarming heerst!! ik zou er niet aan moeten denken om als het vriest op me leer te gaan zitten... dan vries je vast man!

Terug
Naar boven