• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat voor muziek tijdens het sleutelen?

Ik heb meestal een luisterboek op staan. Vooral bij vervelende tijdrovende klusjes (dingen schoonkrabben etc) echt heerlijk. Tijd vliegt voorbij, en zo doe je 2 dingen tegelijk :-)

Is dat 100% NL? Dat heeft me pa altijd op de radio staan (ok, het is dan ook zijn garage), maar ondanks dat mijn muziek smaak vrij breed is kan ik dat echt niet harden. :o

eerst een piraat zoeken wat de meeste dagen wel lukt zijn ze er niet dan Q muziek en het geluid maar raden

origineel gepost door ascona-gek-roosendaal

Voor mij tijdens het sleutelen toch vaak:

Metallica, Iron maiden, The killers, Dropkick Murphys, Flogging molly, The offspring, Rammstein en ohja linkin park:P

heb je dan na een uur niet de neiging om de hele auto in elkaar te trappen ;) ik wordt er na een tijdje iets aggresief van :P

origineel gepost door McLambo

Is dat 100% NL? Dat heeft me pa altijd op de radio staan (ok, het is dan ook zijn garage), maar ondanks dat mijn muziek smaak vrij breed is kan ik dat echt niet harden. :o

nee,100% nl is heel wat anders dan radio nl.

100% is zeg maar borsato en blof enz overigens ook veel niet nederlands,zou eigenlijk 70% nl moeten heten ,radio nl is meer frans duijts ,jannes,veel gezelliger dus.

origineel gepost door tabula

Studio Brussel... :thumbup

Ook een goeie belze zender!!

Ik heb geregeld Joe FM aan staan voorheen 4FM.

Kan um goed ontvangen hier in de grensstreek.

origineel gepost door Leen

Slam FM/Radio 538/XFM/Fresh FM/Q Music/MOH radio enz enz enz

mn muzieksmaak wijkt wel een beetje af tov de rest hier zie ik al :P

Maar dat komt misschien ook wel dat ik nog 20 moet worden, en jullie allemaal ouwe bokken zijn :jerry:jerry:jerry

ik ben ook nog maar 18 hoor:jerry:jerry en ik draai hier ook alleen maar lokale etherpiraten tijdens het sleutelen:thumbup

origineel gepost door Tiedo

origineel gepost door Leen

Slam FM/Radio 538/XFM/Fresh FM/Q Music/MOH radio enz enz enz

mn muzieksmaak wijkt wel een beetje af tov de rest hier zie ik al :P

Maar dat komt misschien ook wel dat ik nog 20 moet worden, en jullie allemaal ouwe bokken zijn :jerry:jerry:jerry

ik ben ook nog maar 18 hoor:jerry:jerry en ik draai hier ook alleen maar lokale etherpiraten tijdens het sleutelen:thumbup

inderdaad ik al van kleins af aan:D zal nie snel veranderen ook gok ik

Echte gooije limburgse karnevalsmeziek es t d'r de tied veur is...:D

en alles varierend van AC/DC tot ZZ TOP!!!:afro:o

in de auto zelf tijdens t rijden altijd 3-FM op staan,

thuis in de berging, radio veronica 80's en 90's hits!!!

et valt me op dat er niet zo heel veel mensen van hardstyle houden.....:wtf

het is dan ook alleen hardstyle, hardcore vind ik echt niks aan, of het moet ergens in een discotheek gedraaid worden... maargoed, dan heb je ook al wel flink wat opking::P

origineel gepost door icecold

tijdens het sleutelen vooral andre hazes, koos alberts benny neyman en booby prins

:o

origineel gepost door McLambo

origineel gepost door icecold

tijdens het sleutelen vooral andre hazes, koos alberts benny neyman en booby prins

:o

en nog andere muziek ook hoor maar voornamelijk deze tijdens het sleutelen

maar kan net zo zeer ac/dc zijn of metalica

Terug
Naar boven