• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat zijn dit voor velgen?

bananenbennie

Post weinig
Mijn huidige velgen hebben veels te lage ET waarde en ik ben dus op zoek naar andere, iets meer richting de ET 49. Helaas nog niks geschikts kunnen vinden, althans niks in steek 5X120 :hmmz

Ik zoek iets met zo'n diepe binnenrand en kwam een paar mooie tegen hier op het forum. Kan iemand me vertellen hoe ze heten?

OpelMonzaA2met40LOmega-Lotusblok.jpg

Oss200812.jpg

p1020058g.jpg

Foto-6KZLTFPB.jpg

Nummer 2 en de laatste weet ik wel:

Foto 2 is AC schnitzer dacht de 8J uitvoering ik heb zelf de 7,5J ET 40 versie..

De laatste foto zijn Camaro of Firebird velgen ff zoeken op MP of ebay of net wat vind je die dingen wel.

Nummer 2 en de laatste weet ik wel:

Foto 2 is AC schnitzer dacht de 8J uitvoering ik heb zelf de 7,5J ET 40 versie..

De laatste foto zijn Camaro of Firebird velgen ff zoeken op MP of ebay of net wat vind je die dingen wel.

Ik zelf heb 18inches BBS Le mans.

225x35x18 voor en 255x35x18 achter.

Zie foto...miscchien dat dit je ook wel iets lijkt

723341219_6_0QB6.jpeg

723341124_6_bCm1.jpeg

Ik zelf heb 18inches BBS Le mans.

225x35x18 voor en 255x35x18 achter.

Zie foto...miscchien dat dit je ook wel iets lijkt

723341219_6_0QB6.jpeg

723341124_6_bCm1.jpeg

Ik ben eruit, deze Borbets gaan het worden:

Ze hebben wel een plekje hier en daar, maar verder precies wat ik zoek :thumbup

en 9,5 j achter zal nog wel passen toch?

origineel gepost door bananenbennie

Mooie velgen :wors

Ik vraag me wel af of 9,5 J achter gaat passen:hmmz

Ik heb 9 J achter en het gaat echt net aan...maar misschien is de ET waarde van jou borbets anders.

origineel gepost door bananenbennie

Mooie velgen :wors

Ik vraag me wel af of 9,5 J achter gaat passen:hmmz

Ik heb 9 J achter en het gaat echt net aan...maar misschien is de ET waarde van jou borbets anders.

Word krap aan,ik heb zelf 7,5J et40 en met een bredere band als 235 loopt het aan..Tegen de wielrand...Check dat ff,want aanlopen is zeer vervelend,daarom heb ik nu ook max 235 achter en dan gaat het prima

Word krap aan,ik heb zelf 7,5J et40 en met een bredere band als 235 loopt het aan..Tegen de wielrand...Check dat ff,want aanlopen is zeer vervelend,daarom heb ik nu ook max 235 achter en dan gaat het prima

origineel gepost door GSE

Denk ook dat het idd erg moeilijk word.

Bij mij past 255 nog net zonder aan te lopen.

origineel gepost door GSE

Denk ook dat het idd erg moeilijk word.

Bij mij past 255 nog net zonder aan te lopen.

Leuk setje ja, ff laten draaien ...slijptol er over en dan opnieuw polijsten. Dan heb je de stoeprandschade er af en lijken je velgen weer nieuw.

Leuk setje ja, ff laten draaien ...slijptol er over en dan opnieuw polijsten. Dan heb je de stoeprandschade er af en lijken je velgen weer nieuw.

hij staat niet extreem laag op zn poten dus ik ga het gewoon proberen in combinatie met 235, en anders klop ik de wielkasten wel een beetje uit

en bij 17 inch moet de hoogte van de banden 45 zijn toch?

Terug
Naar boven