• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat zijn jullie TOP snelheiden

242 km/h op de navi met een 2.5 V6 B1, natuurlijk op de Duitse autobahn, duurde toch wel een tijdje om op deze snelheid te komen.

Audi A6 3.0 TDI kwam me kruipend voorbij en die vond het hartstikke leuk want de passagier gaf me een thumbs up. Wou alleen dat ik het lef had om m'n handen van het stuur te halen om thumbs up terug te geven, hij moest het doen met een knikje

Met de vec 2.8 sw tot 220km geweest, ging heel makkelijk daarheen, kon niet verder ivm drukker wordend verkeer.

Mn PrimeraSR20DE GT tot 240 gekregen

Snelste ooit gestuurd in een R35 GTR tot 280 km,

Wie weet ooit de sw eens toppen in Duitsland, hier in de handstad is het wat rijbewijs gevaarlijk!

Oud topic weliswaar maar gisteren met de Vectra 1.8 z1.8xer op de a28 tussen Oldenburg en Bremen 225 op de teller. Dit even tijdje volgehouden maar toen vond mijn vriendin het wel mooi geweest. Verbruikte een beetje te veel volgens haar :angel

Die 1.8 XER loopt exact hetzelfde als mijne, en toevallig heb ik ook daar 225 gehaald op de teller op dat stuk. In April dit jaar waren we naar Noord-Duitsland geweest.

Dat is wel het einde, 230 wordt het hem niet.

mijn astra G station 2L 16V met chip spaghetti spruitstuk en 63mm rvs pijp en Motorsport rvs Katalysator 100 cell

op de navi 215 toen moest ik op de rem had nog over

gr willem

@kadettgte@freeler.nl wrote:
th_IMG_0837_zpsb2f3bpqu.mp4
[/URL]

Goed bezig! :thumbdown

@GSI Racer wrote:Vandaag met de Astra 250km/h op de GPS :jerry

denk dat 255 a 260 er max in zit

woow :shock: ja dat is wel behoorlijk hard met een Astra F !

heb zelf is rond de 200 gereden met me huidige Astra F, en eigenlijk is dat wel mooi zat vind ik, heb niet direct de aandrang om nog harder dan dat te gaan rijden.

Wat ik me kan herinneren is dat rond deze snelheid de ruitenwissertjes vanzelf al wat omhoog gaan kruipen, de buitenspiegels (glazen) gaan wat heftiger bewegen (F2 model trouwens ook)

Denk dat rond deze snelheden de ruitenwissers gebruiken er in resulteert dat ze niet meer terug komen in de nulstand onderaan de ruit, maar zo'n beetje half op de ruit zullen blijven staan ! :D

206km/u gps met de Vivaro van Jerremy.

Tijd voor Flatblades Jeroen.

En een beetje stroomlijn tape hier en daar op de spiegels :jerry

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Zou het eens een keer met de gps moeten doen bij de OPC. Na de 250- houd de teller op maar de naald blijft verder gaan.. :hmmz

Terug
Naar boven