• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat zit er allemaal in je kerstpakket?

kreeg er 2 :thumb

een giftcard van me werkgever ter waarde van 23 euro :jerry

en van een opdrachtgever waar ik wel eens zit paar keer per periode ,was ook een giftcard ter waarde van 70 euro.

externe opdrachtgevers zijn blijer met me dan me eigen baas lijkt het wel :jerry :jerry

Ik heb hem vandaag ontvangen.

1fles wijn

1fles bessensap

1zak chips

itilaans etens waar.

peperkoek.

mini koelkasje voor onderweg.

en een chocolade reep.

Ben erg te vreden en dat pas een dikke week aan het werk :jerry

Doosje lekkere bonbons en een €.. bonus. Was voorgaande jaren anders tot we eerder dit jaar een belangrijk contract verloren en drastisch hebben moeten inkrimpen dus ik ga me deze bonbons extra lekker laten smaken.

2 flessen wijn daar kan ik het mee doen, m'n baas geloofd niet zo in kerstpaketten :fy1 , ik wel. Geef dan een leuke vrij te besteden cadeaubon ofzo. Maar een kleine blijk van waardering kan er helaas niet vanaf.

Voor de rest niks te klagen bij m'n werkgever.

In ieder geval een grote fles Hertog Jan Grand Prestige . En een gereedschapstas.

Plus nog een aantal etenswaren komt allemaal wel op.

Ben tevreden beter iets dan niets

Terug
Naar boven