• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat zou deze mogen kosten?

ik denk dat 2250€ een nette prijs zou zijn .

motivatie .

het is een plaatje om te zien

de herkomst schijn bekent te zijn

het is een komplete wagen .en een b2

trekhaak , cd cdr 500 is geen slechte in samen werking met de stuur bediening ,stuur in hoogte verstelbaar .

als de optie,s als Airco, mid ,stuur bediening het allemaal doen is dat een nette prijs

reken daar dan 500€ bij voor een nieuwe distributie en een beurt dan heb je voor 2750€ een top wagen .

of de rekeningen moeten er zijn van een distributie 60.000km van max 1 tot 2 jaar oud en net beurtje gehad denk ik 2500 € mooie prijs ben je in de markt zou ik zeker er voor gaan .

deze staat anders straks in de handel voor 3250€ of meer en dan word hij ook verkocht .

Bert

Dus, even samenvattend:

Het is een

Opel Vectra B2 Diamond Bussiness met x18xe of z18xe (dat moeten ze maar ff op kenteken bekijken)

Staat van onderhoud is dus even de vraag: wanneer zijn distributieketting & filters e.d. voor het laatst vervangen?

Opties die op de wagen zitten:

- Trekhaak

- Elektrisch verstelbare spiegels. Dus dan zijn ze ook verwarmd.

- Fabrieksalarm

- Stuurwielbediening voor de radio CDR500

- Boordcomputer MID/CID

- airco met ECC

- Passagiersairbag

- In hoogte verstelbaar stuur

Vraagprijs wanneer hij de wagen particulier wil verkopen: €2750 wanneer de staat van onderhoud goed is (distributieketting, filters e.d.)

Vraagprijs wanneer hij de wagen particulier wil verkopen: €2450 wanneer de staat van onderhoud niet goed is (distributieketting, filters e.d.)

Is dat samengevat het verhaal van deze auto?

Weet iemand trouwens de officiële kleurnaam? Ik ben kleurenblind, maar als ik opel-infos.de kijk, denk ik dat het Titaniumsilber is.

@martklanderman wrote:Ik vind de prijs redelijk goed. Op het werk hebben we laatst nog een paar vectra stations verkocht van 2000 met allemaal rond de 150.000km. Prijzen lagen rond de 4350,-.

Zijn dat per stuk prijzen of kreeg je er twee mee voor dit geld :wtf

Sjees wat een geld, daar koop je bijna een C voor tegenwoordig...

@RISL wrote:Dus, even samenvattend:

Het is een

Opel Vectra B2 Diamond Bussiness met x18xe of z18xe (dat moeten ze maar ff op kenteken bekijken)

Staat van onderhoud is dus even de vraag: wanneer zijn distributieketting & filters e.d. voor het laatst vervangen?

Opties die op de wagen zitten:

- Trekhaak

- Elektrisch verstelbare spiegels. Dus dan zijn ze ook verwarmd.

- Fabrieksalarm

- Stuurwielbediening voor de radio CDR500

- Boordcomputer MID/CID

- airco met ECC

- Passagiersairbag

- In hoogte verstelbaar stuur

Vraagprijs wanneer hij de wagen particulier wil verkopen: €2750 wanneer de staat van onderhoud goed is (distributieketting, filters e.d.)

Vraagprijs wanneer hij de wagen particulier wil verkopen: €2450 wanneer de staat van onderhoud niet goed is (distributieketting, filters e.d.)

Is dat samengevat het verhaal van deze auto?

Weet iemand trouwens de officiële kleurnaam? Ik ben kleurenblind, maar als ik opel-infos.de kijk, denk ik dat het Titaniumsilber is.

Het is een X18XE1 Met 116pk Dat kan je zien aan de motor aan duiding op de achter klep.

De z18xe heeft niet meer de aanduiding 16V op de kont.

Deze heeft een distributie riem. En dient elke 60.000 km of 4 jaar vervangen te worden.

idd een x18xe1

in 1999 is de z18xe bovendien nog niet geleverd.

het zijn voor 90% dezelfde blokken hoor, er zijn wat kleine verschillen zoals E-gas, EGR, kat. en lambda sensors.

@RISL wrote:Niet helemaal, op de Vectra's zat er namelijk in het begin geen EGR op.

nop op de X18XE1 zit altijd een egr.

De Z18XE bij de vectra niet.

Terug
Naar boven