• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat zou ik voor mijn corsa kunnen vragen

Dames en Heren ik zit eraan tedenken om mijn corsa te verkopen maar zou niet weten wat die waard is iemand missn een idee

corsa B gsi 2.0 16V

corsa staat niet op kenteken maar dat ben ik nog wel van plan

auto is roest vrij is pas gebeurd bodem is helemaal aangepakt

km is rond de 210000

motor is ingebouwd door M-tech heb hier ook de bon van

2 sparco pro 2000 kuipstoelen

sparco 3-punts gordels

achterbank eruit

calibra turbo velgen 5 gaats

schijven rondom

calibra turbo remsysteem voor

astra G coupe 2.2 16V remsysteem achter

group A vanaf kat

katvervanger

pas nieuwe apk

dik/dik assen

2 liter homokineten

victor F1 stuur

chrome naaf

nog wat chrome dingen zoals motorkap haak en deurhaken

motorkap lifts

KN openluchtfilter

wiechers volle rolkooi

gladde kofferklep

ik zal vast nog wel wat vergeten

:kewlpics

03022010046-kopie.jpg

03022010045.jpg

let op de 1 armwisser zit er niet meer op die heb ik nog wel

en de m3 spiegels zijn eraf want er was 1 glaasje gescheurd heb die ook nog liggen

alvast bedankt voor jullie hulp

ik kan er nu 2750 voor krijgen zonder dat hij op kenteken staat

Ik denk omdat hij niet op kenteken staat, het nog wel lastig wordt om em te kopen op een forum of marktplaats??

Ik denk omdat hij niet op kenteken staat, het nog wel lastig wordt om em te kopen op een forum of marktplaats??

origineel gepost door DarkNL08

hoe bedoel je

ik kan er nu zo 2750 voor krijgen

origineel gepost door DarkNL08

hoe bedoel je

ik kan er nu zo 2750 voor krijgen

Ik vind het anders knap veel geld.

Ik snap best dat de hele ombouw en onderdelen duur geweest zijn. Maar voor veel minder heb je ook een 2L16v Corsa. Alleen dan niet met 5 gaats onderstel en zon mooie kooi.

Wil je er bijna 3000 voor beuren mag het nog al een strakke bak zijn, zonder deukjes en dingetjes er aan.

Het kentekenverhaal moet je al helemaal niet over nadenken, dat moet je gewoon doen. Ik weet niet wat het bouwjaar is?? Het kost nauwelijks wat en je hebt geen gezeur.

Kan me nog een topic herrineren over een corsa wat bij het chassisnummer was gelast, en bij de Rdw namen ze hem in beslag. Het zou je auto maar zijn die je net aan iemand verkocht hebt die hem wel netjes laat omkeuren.

Als deze weggaat voor meer dan 3 dan zet ik de mijne ook te koop als ik de motor weer fris heb!!! Spuit ik hem zelfs nog overnieuw!

Ik snap best dat de hele ombouw en onderdelen duur geweest zijn. Maar voor veel minder heb je ook een 2L16v Corsa. Alleen dan niet met 5 gaats onderstel en zon mooie kooi.

Wil je er bijna 3000 voor beuren mag het nog al een strakke bak zijn, zonder deukjes en dingetjes er aan.

Het kentekenverhaal moet je al helemaal niet over nadenken, dat moet je gewoon doen. Ik weet niet wat het bouwjaar is?? Het kost nauwelijks wat en je hebt geen gezeur.

Kan me nog een topic herrineren over een corsa wat bij het chassisnummer was gelast, en bij de Rdw namen ze hem in beslag. Het zou je auto maar zijn die je net aan iemand verkocht hebt die hem wel netjes laat omkeuren.

Als deze weggaat voor meer dan 3 dan zet ik de mijne ook te koop als ik de motor weer fris heb!!! Spuit ik hem zelfs nog overnieuw!

origineel gepost door Fearless

auto is van '93 en opnieuw gespoten in '07 en al 10 jaar in mijn bezit

origineel gepost door Fearless

auto is van '93 en opnieuw gespoten in '07 en al 10 jaar in mijn bezit

origineel gepost door koekwous

bouwjaar? denk als je dat ervoor krijgt dat je het meteen moet doen. zeker met die km stand

denk ook wel dat ik het doe hij blijft toch ook in de familie kan ik er nog is mee rijden ook af en toe :P

bouwjaar? denk als je dat ervoor krijgt dat je het meteen moet doen. zeker met die km stand

denk ook wel dat ik het doe hij blijft toch ook in de familie kan ik er nog is mee rijden ook af en toe :P

origineel gepost door sw16v

Dokkum? heb je nog niet gespot.....:P

ik ben er dit weekend weer alleen ik rijd ook wel is met de auto van me pa

afgelopen weekend was ik er ook met me eigen wagen

dit weekend neem ik de auto van me pa want de auto van me vriendin is kapot koppelingsplaten zijn op van de alto en die staat nu bij haar vader in harlingen :thumbup

origineel gepost door sw16v

Dokkum? heb je nog niet gespot.....:P

ik ben er dit weekend weer alleen ik rijd ook wel is met de auto van me pa

afgelopen weekend was ik er ook met me eigen wagen

dit weekend neem ik de auto van me pa want de auto van me vriendin is kapot koppelingsplaten zijn op van de alto en die staat nu bij haar vader in harlingen :thumbup

Dat is ook zeker fijn ja... Zie je hem zo af en toe ook nog eens he ;) wat neem je nu?

ik wil een grotere auto hebben me vriendin heeft een 2ling en we zijn bezig met een kindje samen de 2ling kreeg ik erbij toen ik met haar kreeg :jerry

Dat is ook zeker fijn ja... Zie je hem zo af en toe ook nog eens he ;) wat neem je nu?

ik wil een grotere auto hebben me vriendin heeft een 2ling en we zijn bezig met een kindje samen de 2ling kreeg ik erbij toen ik met haar kreeg :jerry

Terug
Naar boven