• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Water bij openen achterdeuren

@Ascona78 wrote:@alphox wrote:maar eens langs bij de dealer dan... heb alleen geen garantie meer dus ff kijke wat ze zeggen

heb zowieso nog een leuk grapje, m'n reservewielbak staat vol water, dus het lekt ergens.. iemand al gehad? :|

Trekhaak onder de auto?

ja en is er later onder gezet door dealer. hij moet binnenkort voor een beurt, dan maar even laten kijken

Het heeft de laatste tijd niet veel geregend maar ik denk dat mijn probleem van water bij de achterdeuren opgelost is.

Ze hebben in de rubber strip die op de achterdeuren zit twee extra gaatje gemaakt. Er zitten normaal alleen aan de onderkant gaatjes maar nu ook aan de zijkant zodat het water daar weg kan lopen wat normaal op de dorpel bleef staan.

Koste mij niets in mijn garage maar je kan het ook makkelijk zelf doen.

@ronald100 wrote:Het heeft de laatste tijd niet veel geregend maar ik denk dat mijn probleem van water bij de achterdeuren opgelost is.

Ze hebben in de rubber strip die op de achterdeuren zit twee extra gaatje gemaakt. Er zitten normaal alleen aan de onderkant gaatjes maar nu ook aan de zijkant zodat het water daar weg kan lopen wat normaal op de dorpel bleef staan.

Koste mij niets in mijn garage maar je kan het ook makkelijk zelf doen.

Heb ook het probleem dat er soms een plasje water uitvalt na een wasbeurt... Kan je mss een foto posten waar de extra gaatjes aangebracht zijn ?

Terug
Naar boven