• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

water in de auto

Hallo,

ik ben sinds 1 week in het bezit van een opel vectra gts.

ik heb geen klachten maar wel water in de auto.

aan de rechter zijde is alles nat onderin voor +achter.

ook maakt hij een raar geluid wanneer de ecc aanstaat.

heeft dit iets met elkaar te maken, water bij de ventilator ??

grtz Paul

Heb geen klachten? ik vind water en je vec toch een klacht:hmmz Hoe zijn de deurrubbers voor en achter?? is vec schoon gespoten of komt het water binnen door de regen?

En anders de zijkanten loshalen en kijken waar het water vandaan komt.

En anders trug naar waar je de vectra hebt gekocht.

heb je ook een foto van de vec en ook foto s waar het nat is is makkelijker te beoordelen.

Heb geen klachten? ik vind water en je vec toch een klacht:hmmz Hoe zijn de deurrubbers voor en achter?? is vec schoon gespoten of komt het water binnen door de regen?

En anders de zijkanten loshalen en kijken waar het water vandaan komt.

En anders trug naar waar je de vectra hebt gekocht.

heb je ook een foto van de vec en ook foto s waar het nat is is makkelijker te beoordelen.

ja ja ik heb garantie, maar wil graag weten waar het vandaan komt .

niet dat ze mij met een of ander smoesje weer naar huis sturen.

ik ga komende week naar de dealer waar ik hem gekocht heb !!

ja ja ik heb garantie, maar wil graag weten waar het vandaan komt .

niet dat ze mij met een of ander smoesje weer naar huis sturen.

ik ga komende week naar de dealer waar ik hem gekocht heb !!

kijk ook eens onder de parafaanplaat of daar alles schoon is e de ontwate.rings kanalen niet verstopt zijn

@ moderators

staat de scheldwoordenfilter er weer op zodat je geen ontwate.ring meer kan schrijven zonder dat er ontwapaasei staat :sleeping

kijk ook eens onder de parafaanplaat of daar alles schoon is e de ontwate.rings kanalen niet verstopt zijn

@ moderators

staat de scheldwoordenfilter er weer op zodat je geen ontwate.ring meer kan schrijven zonder dat er ontwapaasei staat :sleeping

ik heb de parafaanplaat(plaat bij de ruitenwissers) open gehad en alle 2 de afvoeren die ik kon vinden waren schoon.

ook de filter die daar zit was schoon, maar daar moet toch ook een afvoer in zitten ??

want er kan water in komen of niet??

ik heb de parafaanplaat(plaat bij de ruitenwissers) open gehad en alle 2 de afvoeren die ik kon vinden waren schoon.

ook de filter die daar zit was schoon, maar daar moet toch ook een afvoer in zitten ??

want er kan water in komen of niet??

[rquote=1878813&tid=143540&author=Paul Vectra gts 3.2 v6]Hallo,

grtz Paul[/rquote]

[rquote=1878813&tid=143540&author=Paul Vectra gts 3.2 v6]Hallo,

grtz Paul[/rquote]

Beste Paul,

Informeer eens bij de garage of de voorruit recent is vervangen en zo ja laat dan de voorruit maar eens afpersen met lucht.

Succes ermee Arno

Beste Paul,

Informeer eens bij de garage of de voorruit recent is vervangen en zo ja laat dan de voorruit maar eens afpersen met lucht.

Succes ermee Arno

Hallo Paul,

Ik heb hetzelfde probleem, maar in mijn geval heb ik water alleen bij de bestuurderskant..

Ik had een topic gestart, doe je voordeel ermee zou ik zeggen. Ik zelf heb nog niet de tijd gehad om naar de garage te gaan. Maar ik had 1.5 jaar terug wel mijn voorruit laten vervangen, misschien ligt het daar aan, maar ik weet het gewoon niet. De topic:

succes en als ik meer weet laat ik het je wel weten..

gr,

Hallo Paul,

Ik heb hetzelfde probleem, maar in mijn geval heb ik water alleen bij de bestuurderskant..

Ik had een topic gestart, doe je voordeel ermee zou ik zeggen. Ik zelf heb nog niet de tijd gehad om naar de garage te gaan. Maar ik had 1.5 jaar terug wel mijn voorruit laten vervangen, misschien ligt het daar aan, maar ik weet het gewoon niet. De topic:

succes en als ik meer weet laat ik het je wel weten..

gr,

[rquote=1879081&tid=143540&author=senator]Beste Paul,

Succes ermee Arno[/rquote]

Hoe perst men in godsnaam een voorruit af? Een overdruk in de auto?

Terug
Naar boven