Hallo, sinds kort heb ik bij me Y32SE een gierende geluid. Als de motor stationair draait, en als je dan ietsjes gas geeft hoor je een gierend/zeurend geluid, dat mee gaat op de motortoeren.
Het gekke is dat het alleen is bij warme motor..
Zelf heb ik het idee dat het evt. de waterpomp zou kunnen zijn.. Eergister naar de garage gereden nadat ik van me werk kwam. 's middags hoorde ik dat geluid al weer, dus dacht leg het daar voor.. Nou, of de duivel ermee speelt, bij de garage aangekomen hoorde je dat geluid dus gewoon niet (meer) op moment dat ik de kap open trok. :fy1 Ik balen, want dan sta je toch een soort van voor l.u.l. laat maar zeggen, alsof je e.o.a. zeikerd ben.
Heeft iemand hier ervaring(en) mee toevallig of herkent dit ?? (dat geluid dan)
Bedankt alvast voor enige tips/hulp.
Grt.
Jeroen.
Het gekke is dat het alleen is bij warme motor..
Zelf heb ik het idee dat het evt. de waterpomp zou kunnen zijn.. Eergister naar de garage gereden nadat ik van me werk kwam. 's middags hoorde ik dat geluid al weer, dus dacht leg het daar voor.. Nou, of de duivel ermee speelt, bij de garage aangekomen hoorde je dat geluid dus gewoon niet (meer) op moment dat ik de kap open trok. :fy1 Ik balen, want dan sta je toch een soort van voor l.u.l. laat maar zeggen, alsof je e.o.a. zeikerd ben.
Heeft iemand hier ervaring(en) mee toevallig of herkent dit ?? (dat geluid dan)
Bedankt alvast voor enige tips/hulp.
Grt.
Jeroen.