• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Waterschade ( We rijden weer!!!!!!!)

Ik wil je niet telleur stellen, maar wat vege doet is eigenlijk ook gewoon een motor (en ook jouw oude motor, die hoogst waarschijnlijk terug moet) reviseren en opnieuw opbouwen, dus in principe krijg je gewoon een revisie motor.

origineel gepost door erwin78

Ik wil je niet telleur stellen, maar wat vege doet is eigenlijk ook gewoon een motor (en ook jouw oude motor, die hoogst waarschijnlijk terug moet) reviseren en opnieuw opbouwen, dus in principe krijg je gewoon een revisie motor.

Dat weet ik en als je mijn eerdere berichtje leest dan heb ik het ook over een andere gereviseerde motor en niet over een nieuwe! :D

Jahh alleen het voordeel van een ruilmotor is dat je niet hoeft te wachten op revisie omdat die al klaar liggen. Jou oude motor word alsnog gereviseerd en die gaat een carrière in een andere Opel tegemoet.

Vandaag mijn waggel weer opgehaald bij de garage. EINDELIJK!!!!

Het torretje dat er nu inzit draait fantastisch mooi en hoop dat ie dat ook blijft doen maar daar heb ik het volste vertrouwen in.

Terug
Naar boven