• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weber spruitstukken iemand??

Er zijn inderdaad verschillende thermostaat huizen, heb er 3 liggen en ze zijn alle 3 anders en komen allen van een S motor af.

Maar Henk, heb je die spruitstukken nog liggen?

Ik zoek namelijk ook een setje voor een 2.0s :angel

Helaas, die zijn net verkocht.

Ik moet ergens nog een set hebben, maar kan hem even niet vinden (chaos thuis ) ;) die zijn iets langer dan de irmscher set, ik zal even zoeken en dan laat ik het wel even weten.

Helaas, die zijn net verkocht.

Ik moet ergens nog een set hebben, maar kan hem even niet vinden (chaos thuis ) ;) die zijn iets langer dan de irmscher set, ik zal even zoeken en dan laat ik het wel even weten.

Ik hoor het graag als je nog een setje hebt.

Ze zijn iets langer zeg je, maar dan passen ze nog wel gewoon in een C kadettje toch?

Het enige "nadeel" is dat je iets minder vermogen heb bovenin , en iets meer koppel hebt vergeleken met korte.

Maarja dat is in theorie. ( of zit ik er nou totaal naast ? :angel )

Ik hoor het graag als je nog een setje hebt.

Ze zijn iets langer zeg je, maar dan passen ze nog wel gewoon in een C kadettje toch?

Het enige "nadeel" is dat je iets minder vermogen heb bovenin , en iets meer koppel hebt vergeleken met korte.

Maarja dat is in theorie. ( of zit ik er nou totaal naast ? :angel )

Ik denk niet dat je daar veel last van zal hebben, pas als je echt het uiterste eruit probeert te halen, dan zijn dat soort zaken aan de orde, belangrijker is dat de boel voor elkaar is, de spruitstukken vrijwel naadloos opelkaar aansluiten en de carburatuers goed afgesteld zijn, daarna komen dit soort zaakjes pas.

Voor C-kadett zou dat goed moeten passen, een teammaat van ons heeft dezelfde lengtes, maar dan met een 2.4.

Ik kan pas na het weekend op zoek naar die dingen, we hebben een wedstrijd en vanaf morgen ben ik onderweg.

Ik denk niet dat je daar veel last van zal hebben, pas als je echt het uiterste eruit probeert te halen, dan zijn dat soort zaken aan de orde, belangrijker is dat de boel voor elkaar is, de spruitstukken vrijwel naadloos opelkaar aansluiten en de carburatuers goed afgesteld zijn, daarna komen dit soort zaakjes pas.

Voor C-kadett zou dat goed moeten passen, een teammaat van ons heeft dezelfde lengtes, maar dan met een 2.4.

Ik kan pas na het weekend op zoek naar die dingen, we hebben een wedstrijd en vanaf morgen ben ik onderweg.

Dat dacht ik al.

Oh mooi, was bang dat ik misschien wat ruimte gebrek zou hebben, gezien een manta/ascona toch wat meer ruimte heeft.

Maakt niet uit, heb geen haast hoor.

Succes met de wedstrijd.

Dat dacht ik al.

Oh mooi, was bang dat ik misschien wat ruimte gebrek zou hebben, gezien een manta/ascona toch wat meer ruimte heeft.

Maakt niet uit, heb geen haast hoor.

Succes met de wedstrijd.

Terug
Naar boven