• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weekend restauratie kadett D

Wat dacht je van een C-kadett meeting én koffie? :afro

Doen we t wel bij mijn werkplaats, want ik vrees dat dat de enige optie is dat mijn C er dan ook bij kan zijn:jerry

Ziet er goed uit man :D Past er lekker bij :D Denk als je mensen zegt: Het is de originele lak, dan geloven ze je zo :D

ps, mep je kenteken effe recht :P

Er moet nog wel meer recht gemept worden:P

Maar ik ben al gewend aan het idee dat het een botsauto is geweest, ik ben er ook niet al te moeilijk mee hoor!! Tis maar een Pekelbak..:jerry

Als het nou de C was, of de Manta400 had het een ander verhaal geweest..:D

Je hebt mijn Pekelbak al gezien? :D

101009_175128.jpg

SNC10001.JPG

Laswerk:

SNC10008.JPG

SNC10009.JPG

Zit morgen als 't goed is 2 jaar APK op, daarna ga ik 't interieur effe volledig onderhanden nemen... Astra-F voorstoelen+achterbank erin.

Corsa-A1 dashboard erin met toerenteller e.d.

Elektrische ramen+centrale vergrendeling/op afstandsbediening e.d. :P

Naja deze auto gaat nogal verbouwd worden. Komt een Corsa-A carb op (weber ipv. solex) loopt beter imho.

En we gaan op de Kadett dit schilderen:

snipperschaap.jpg

Hoe moeten we nog even bekijken :D

origineel gepost door KoekieTurbo

Wat dacht je van een C-kadett meeting én koffie? :afro

Doen we t wel bij mijn werkplaats, want ik vrees dat dat de enige optie is dat mijn C er dan ook bij kan zijn:jerry

Prima, prik maar een datum;)

Over 2 weken weerés in Lisse in elk geval :)

Coupé is "klaar" en m'n City komt met de vriendin wel mee denk ik :)

Moet alleen eens kijken voor een elektrische straalkachel erin te hangen, scheelt me elke ochtend krabben :P

Ben blij dat je er blij mee bent veel succes jammer dat ik je D kadett niet effe kon zien omdat ik niet thuis was.

Groeten bas

Er komt vast wel een moment dat we elkaar treffen.. Zolang ik open rij, zul je mij vaak zat ergens tegenkomen.. Morgen (straks) bijvoorbeeld op de onderdelenbeurs in Tolbert:afro

Terug
Naar boven