• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weer een Astra er bij

@mantadevil wrote:ziet er goed uit zo op de foto.ik heb ook een 94er en moetz eggen is goed jaar wand die van mij is ook bijna roestvrij op 2 kleine plekjes na.

die van mij gaat binnen kort ook weg ,wil iets kleiners hebben voor het vrouwtje

Je zal hem binnenkort wel zien :thumb

@Gerrit78 wrote:@trashmetal wrote:Gefeliciteerd met je aankoop!

'94 is het overgangsjaar dus je hebt ook een verzinkt chassis :thumb

Bedankt :thumb

Dat van het verzinkte chassis kan wel kloppen want ik kan geen roest ontdekken.

Wat me trouwens wel opvalt dat Astra's van bouwjaar 94 bijna geen last van roest hebben, ik ken er nou vier van bouwjaar 1994 en allemaal roestvrij. Terwijl de Astra's die ik heb gehad van na 94 allemaal wel beginnende roest hadden.

misschien zijn ze toen ze begonnen met verzinken fanatiek tekeer gegaan

tot ze de jaar rekening kregen :vertag :jerry

@Gerrit78 wrote:@KadAstra-EF wrote:Mooie Astra Gerrit,

En nu je die andere vooropig ook houd, heb je een mooi wagenpark zo :thumb

Ik zou alles lekker origineel laten (jaja Soepkiepe) dat HOORT bij een F1 en niet bij een F2 king:

Veel plezier ermee :wors

Rik :)

Bedankt :thumb

Vind het zelf ook wel wat hebben twee van die Astra's voor de deur.

Er gaan van het voorjaar wel een paar kleine dingen aan gebeuren zoals witte pinkers, donkere achterlichten, andere bestuurdersstoel en nog een paar kleine dingen maar voor de rest blijft die lekker orgineel.

Donkere achterlichten heb ik nog wel voor je. Mag je kopen als je wilt.

Aangezien de eerste foto's die ik geplaatst had niet echt duidelijk waren heb ik net even snel een wat duidelijker foto gemaakt van de Astra.

Helaas nog niet gewassen daar is het mij nog iets te koud en nat voor.

DSCF1835.jpg

Ziet er netjes uit ,maar wat ligt er weinig sneeuw :hmmz

volgens mij foto van afgelopen zomer en staat er nu nog enkel stel wielen voor de deur hahahahah :jerry :jerry

Wauw, een Astra Young uitvoering, die vind ik na de GLS serie het mooiste intereur :thumb :thumb :thumb

Goede keus :angel

Rik :) (kijkt een beetje jaloers naar de foto :agent )

Het vrouwtje is er ook erg blij mee, dit is wel een blijvertje. Zodra het weer het een beetje toelaat gaan we hem eens goed wassen en poetsen.

Gerrit ;)

Terug
Naar boven