• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weer een C Coupe minder!!!

blitznl30

Post weinig
deze auto is van de zoon van een collega van mij geweest,deze wagen heeft ie nog geen 3 maanden geleden verkocht aan iemand uit budel die er niet zo veel geluk mee heeft gehad zoals je ziet

Jezus... niet veel ruimte meer voor de stoel richting de deur. Die is echt hard geraakt.

Is daar niet meer info over? Hoe de bestuurder het maakt maar ook wat er gebeurt is?

wat ik ervan gehoord heb is dat ie de macht over het stuur is verloren en tegen een lantaarnpaal is geknald en de lantaarnpaal had geen schrammetje!!!!!:o

Dit is mijn oude kadettje,

Had deze een maand of 3 - 4 verkocht aan een vriend van me, zoals Danny al zei.

Na twee weken tijd lag hij al dwars in de sloot en nu heeft hij dus een succesvolle kamikaze actie uitgevoerd op een lantaarnpaal in Eindhoven.

Wat ik van hem heb gehoord was dat hij schakelde van 2 naar 3 en dat toen de motor stotterde. Als reactie daarop gaf hij extra gas, waardoor de wielen begonnen te spinnen. Daardoor slipte hij en kwam hij tegen de lantaarnpaal aan.

Dat is het verhaal dat ik van hem gekregen heb, hoe het precies gegaan is weet ik niet. Maar het feit dat hij nu in 3 a 4 maanden tijd de auto al 2 keer heeft gecrashed zegt genoeg denk ik. Het was niet zozeer de vraag óf hij de auto total loss zou rijden, maar eerder, wanneer.

Jammer om de auto zo te zien.

hebben wij dat ding niet in budel gezien ligt mij iets van bij.

kan mij niet voorstellen dat dit een lantaarnpaal is

geweest ,zoja moet het wel een erg knappe zijn geweest

als de paal geen schade heeft.

vgrtonsr.

Ja dat kan goed. Ik heb met deze auto tweemaal op de meeting in Budel gestaan. Daarnaast woon ik ook in Budel, en ook de vriend waaraan ik m verkocht woont daar.

origineel gepost door Tim_v_M

Ja dat kan goed. Ik heb met deze auto tweemaal op de meeting in Budel gestaan. Daarnaast woon ik ook in Budel, en ook de vriend waaraan ik m verkocht woont daar.

ja zie je wel,ik heb deze nog staan te begaffelen zag er

wel netjes uit.

origineel gepost door kaneelschep

:D begaffelen?

Is dat zoiets als beswaffelen?

njet njet:Pdas rottudams voor bekijke:jerry:jerry

damn, wat een schade! gelukkig is de bestuurder er goed vanaf gekomen.

maaruh gas geven als er iets niet lekker klint...:hmmz

hoe zag hij er eerst uit? roestvrij? of had die al kleine gebruikersschade?

origineel gepost door TonSR

njet njet:Pdas rottudams voor bekijke:jerry:jerry nou ik ben ook een echte rotterdammer maar ton ik heb dit woord ook nooit gehoord.zal cker wel een rotterdamse wijk woord zijn hihihihihih

origineel gepost door kadettje-89

origineel gepost door TonSR

njet njet:Pdas rottudams voor bekijke:jerry:jerry nou ik ben ook een echte rotterdammer maar ton ik heb dit woord ook nooit gehoord.zal cker wel een rotterdamse wijk woord zijn hihihihihih

damn die is idd flink geraakt.....

hier is begaffelen net andersom....een gaffel is een mestvork...

tel uit je winst na het begaffelen...hahahahah

dan is deze idd flink begaffelt..:o

Terug
Naar boven