• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weer een kleine update van de station

Tsjonge zeg ,

Ben 4 dagen naar disney geweest en mijn

topic wordt gelijk weer misbruikt :jerry

Nette pic's maatje :thumbup:wub

Fijne, zeer betrouwbare bakkies hoor, die astra's G

Er gaat alleen niks boven het volledig onhankelijke onderstel van de vectra..

heb paar keer in een astra coupe gereden, heerlijke auto, met fijne 1800 16V motor (125pk), alleen dat onderstel met die semi starre achteras doet wel een beetje afbreuk aan de rijwkaliteiten.

Willem

Let op bij mijn opel dealer moeten ze alle astra G terug binnenroepen voor controle aan het hulp onderstel. De beschermingskap onderaan het hulponderstel is aan de binnenkant bekleed met mousse waardoor de lassen van het onderstel steeds nat blijven. De mousse moet eruitgetrokken worden om verder roesten te vermijden.

Voor de rest is de Astra een supperleuke wagen om mee te rijden, ik heb er zelf ook 5 jaar mee gebold. Ik ken weinig gewone wagens die zo'n goed stuurgevoel geven als de G.

origineel gepost door jorisverbaeten

Let op bij mijn opel dealer moeten ze alle astra G terug binnenroepen voor controle aan het hulp onderstel. De beschermingskap onderaan het hulponderstel is aan de binnenkant bekleed met mousse waardoor de lassen van het onderstel steeds nat blijven. De mousse moet eruitgetrokken worden om verder roesten te vermijden.

Voor de rest is de Astra een supperleuke wagen om mee te rijden, ik heb er zelf ook 5 jaar mee gebold. Ik ken weinig gewone wagens die zo'n goed stuurgevoel geven als de G.

Geld alleen voor de DIESEL versies van de astra-G en Zafira-A.

De benzine modellen hebben geen plaat onder de motor.

Willem

origineel gepost door Blendjuhs Mate

ja dank je wel, wat vind je er van:wtf.

Mooi autotje, perfecte kleur :P

Tis helaas geen Vectra, maar dat zien we dan wel door de vingers :P:P:P

Voordeel van semi onafhankelijk is dat er nauwelijks onderhoud nodig is aan de achteras en ophanging daarvan..

Dat gaat bij een vectra nog wel eens mis > Stabi rubbers > dwarsarm bussen > Fusee rubbers > Silent blocks.

Willem

B1 en B2 zijn gelijk aan elkaar

en niet alles komt tegelijk en je krijgt niet zomaar alles op je bord, maar zij n wel de slijtage punten van een Vectra onderstek

l

Weer een nieuwe aanwinst ... heeft mij maatje gemaakt :D:wors

2337n7.jpg

Santa Claus is weer goed voor mij geweest dit jaar :D

Eerst onze laatse dag in Disney lekker begonnen met sneeuw :wub

21mt7av.jpg

En toen met de kerst dit onder de boom gevonden :wub

1r7o6w.jpg

Blendjuhs Mate, maakt me niks uit dat je astra updates post in het vectra deel aangezien je een mate bent van blendjuh maar zou je wel misschien een eigen topic kunnen aanmaken om deze wat opgeruimder te houden?

Dat zou inderdaad misschien wel zo netjes zijn ja. Astra's bij de Astra's, en Vectra's bij de Vectra's ;)

Leuke update hoor, daar niet van :thumbup

Stefan en Patrick ...

Hij gaat binnenkort een eigen topic aan maken :angel

Hij weet nog niet hoe het precies werkt hier maar daar helpen

wij hen wel mee :afro

Dus met andere woorden : Komt goed schatje :agent

origineel gepost door Blendjuhs Mate

141k40o.jpg

v5iwl5.jpg

deze fotos zijn wat duidelijker,en wat vinden jullie er van:wtf.

Gaaf man, heb in mijn Omega ook paar klompen hangen, alleen geen Opel.. :D

origineel gepost door ColinH

Gaaf man, heb in mijn Omega ook paar klompen hangen, alleen geen Opel.. :D

Zelfmade he :P Tevens ook for sale ;)

@ Sjouke : En dat voor 2 cityslickers :D

Terug
Naar boven