• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weer een kleine update van de station

Nu ik er meer op let zie ik steeds meer stations die het er wel netjes op hebben. En dat zijn over het algemeen auto's waarvan ik niet denk dat het gedaan is voor 100 euro per raam. Het kan dus wel!

Dat per strook van 15 cm heb ik eerder gezien, dat wordt echt NIET mooi! Het is echt tering moeilijk om die stroken mooi op elkaar aan te laten sluiten!

Ik zal me ook wel eens gaan verdiepen in dat vinyl, misschien dat er ook varianten zijn die niet 100 % verduisterend zijn.

origineel gepost door GRLWBNL

Nu ik er meer op let zie ik steeds meer stations die het er wel netjes op hebben. En dat zijn over het algemeen auto's waarvan ik niet denk dat het gedaan is voor 100 euro per raam. Het kan dus wel!

Dat per strook van 15 cm heb ik eerder gezien, dat wordt echt NIET mooi! Het is echt tering moeilijk om die stroken mooi op elkaar aan te laten sluiten!

Ik zal me ook wel eens gaan verdiepen in dat vinyl, misschien dat er ook varianten zijn die niet 100 % verduisterend zijn.

Stroken zijn ook niet mooi, maar het wordt wel gedaan.

Ik zie ook vaak van die vito's met gekreukt folie en grote luchtbellen op de ramen, ziet er niet uit:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown

Je hebt raamfolie die je ook kan bedrukken met allemaal hele kleine gaatjes erin, is dacht ik ook een vinylfolie.

Als je het goed doet, ziet niemand dat je stroken hebt... Als je die netjes tegen het verwarmingsdraadje aanzet? Dan hoef je niet te overlappen... Maarja...

origineel gepost door Fl0pke

Als je het goed doet, ziet niemand dat je stroken hebt... Als je die netjes tegen het verwarmingsdraadje aanzet? Dan hoef je niet te overlappen... Maarja...

Dat is wel preciesiwerk :angel

Heb het zelf ook gedaan bij het achterraam en zat op zich wel netjes ...

je zag er niks van heb het op de verwarmingsdraadje

gesneden ( ja , die doen het nog gewoon )

Weer eens een update aan de vec ;)

Hij staat nou in een andere kleur ...

Vondt t blauwe niet mooi meer :???:

De dakraam hebben wij eruit gehaald en dicht gemaakt

inclusief een airco ingebouwt :shock:

Een v6 en leren beige bekleding

Onee , we hebben een ander gekocht :wors :D king:

166de1z.jpg

de7jq0.jpg

25h3hn8.jpg

347z4f8.jpg

Ziet er goed uit! Ik hoop dat je die andere nog voor een leuk prijsje weg hebt gedaan, aangezien je er al wat bloed, zweet en tranen in had zitten. Wordt nu weer opnieuw beginnen zo te zien! :P

Bedankt jongens :thumb

Ik kreeg in dronten met inruil maar €750,- terug :(

En in Oss €1000,-

Buiten dat de vec die in Oss stond veel mooier en luxer was uitgevoerd king:

Jep maar goed , een hele hoop opties

heeft ie al dus dat hoef ik er niet meer in te bouwen :D

Weer even een kleine update ...

Me xenon lampje ging stuk ...

Aangezien wij nog de standaard hadden zitten 4300 k

waren me vrouwtje en ik het eens dat het lichtbeeld weinig was :(

Maar nou moest hij vervangen worden en

dus gelijk maar 6000 k erin gezet :wors