• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weer een manta

Hij valt mij 100% mee
23122009151.jpg

23122009150.jpg

enige wat ik van deze manta weet is dat je me net voor was:P

vond hem ook wel wat hebben

maar goed ook devil is weer geslaagt en heeft een manta

Ben blij dak je voor was, is wel een leuke manta met wat werk uiteraard. volgende week mijn velgen der op en een nieuwe apk, en dan eerst maar eens een beetje scheuren voordat de 24v der in komt.

ow die ken ik wel, was van een aardige gozer hier in zuid. hij had ook paars zwarte bekleding ingezet als ik het mij nog goed herinner. jammer dat ie verkocht is

ja zekers was geen probleem de 2 liter gaat er morgen uit en is verkocht, heb hellaas geen tijd om de 24 v intebouwen, maar wil de manta wel op de weg houden dus hopen dat er iets leuks in komt, hoe staat het bij jou dan?

Terug
Naar boven