• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weer een Opel! Nu met foto's!!

racingbones

Post weinig
Beste allemaal,

mijn naam is Johan, ik ben 41 jaar jong, en nu na een aantal jaren weer in het bezit van een Opel.

Mijn vorige auto was niet meer te redden, en met een zeer beperkt budget ben ik gaan zoeken naar een andere auto.

Gelukkig heb ik een goede auto gevonden, een Opel Vectra uit 1999. Vandaag gekeurd, en zonder problemen door de keuring gekomen. Morgen ga ik de auto halen bij de garage. Het is geen speciale uitvoering met toeters en bellen, het enige wat er "extra" op zit zijn originele Opel velgen, mistlampen en een trekhaak. Hij is donkergroen metallic en de auto heeft nu ongeveer 230.000km gelopen. Vandaag natuurlijk een proefrit gemaakt, en ik wist niet wat me overkwam. De auto rijdt op de eerste plaats heel goed, goede stoelen (niet doorgezakt) en je hoort nergens een piepje of een kraakje.

Het enige wat niet zo goed werkt is het info display, maar daar kan ik wel mee leven. Foto's volgens zo snel mogelijk, de auto is namelijk nog niet gepoetst!

groet,

Johan

De stootstrips hebben een gekleurd symbooltje, een soort rondje. Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat het een Pearl uitvoering is.

@Kermitkiller wrote:wel eerst even poetsen he voordat je de foto,s plaatst :jerry

De auto is voor aflevering wel gepoetst, maar niet zoals ik het zou doen. Hier en daar nog wat "sprayvlekken" van de cockpit spray. Dus in het weekend maar eens afnemen met een sopje aan de binnenkant, en dan de buitenkant aanpakken.

Tenslotte natuurlijk wat foto's maken!

Ik heb net nog even op de site van de garage gekeken, en het is inderdaad een Pearl uitvoering.

15494961.jpg

15494962.jpg

Foto's van de auto bij de garage.

Nu heb ik eindelijk mijn Vectra gepoetst, is de accu van mijn fototoestel leeg...

Straks maar eens even kijken of de accu al is opgeladen.

Accu van het fototoestel opgeladen, gisteren de auto gepoetst, dus op weg om foto's te maken.

Dit is 'm dan:

Foto-DIZODUGL-D.jpg

Foto-I7TZEDZU-D.jpg

Foto-X7Z6AWTK-D.jpg

Foto-FFSEYX6T-D.jpg

Foto-J4WTVQKP-D.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Terug
Naar boven