• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weer een terug met een ascona c en meteen 2 vragen

zeker een duitse import wagen.

Zal wel een soort achteraf ingebouwde EGR wezen.

Wel vaker gezien.

Overigens dat schudden en trillen zou zomaar een niet helemaal rechte aandrijfas kunnen wezen,zit op de rechter het balansgewichtje nog wel??

Voel ook maar eens of de homokineten geen speling hebben,dan gaat de handel ook slaan met accelereren.

dat is een hele goeie tip wat je me geeft asconahobbyist , daar had ik nog niet aan gedacht ,daarom hier vragen kom ik er wel achter:P

maar volgens mij ontbreekt idd het gewichtje want die had ik volgens mij niet zien zitten , maar is het een speciaal gewichtje of kan ik die ook van een vectra of derg gewoon pakken als hij ontbreekt.

en ik had al aan de steekassen gevoeld ,op en neer gaand geen speling wel lichtelijk beide kanten als ik zeg maar zijwaarts voel van bak naar wiellager ,hoe op te lossen als het dat mocht zijn?

dat is een hele goeie tip wat je me geeft asconahobbyist , daar had ik nog niet aan gedacht ,daarom hier vragen kom ik er wel achter:P

maar volgens mij ontbreekt idd het gewichtje want die had ik volgens mij niet zien zitten , maar is het een speciaal gewichtje of kan ik die ook van een vectra of derg gewoon pakken als hij ontbreekt.

en ik had al aan de steekassen gevoeld ,op en neer gaand geen speling wel lichtelijk beide kanten als ik zeg maar zijwaarts voel van bak naar wiellager ,hoe op te lossen als het dat mocht zijn?

en ik doe hem weer weg ,hij rijd verder prima maar ik krijg met langere afstanden slapende benen in de wagen :( hij is toch kwa zit komfort net iets te klein maar ik kijk wel verder weer voor een opel :D ook weer belastingvrij.

snap het niet zo goed in de b ascona van mij had ik veel meer ruimte ?? maar goed

en ik doe hem weer weg ,hij rijd verder prima maar ik krijg met langere afstanden slapende benen in de wagen :( hij is toch kwa zit komfort net iets te klein maar ik kijk wel verder weer voor een opel :D ook weer belastingvrij.

snap het niet zo goed in de b ascona van mij had ik veel meer ruimte ?? maar goed

Heb ik geen last van met m'n 1.89m in mijn Ascona C...

Zijn je stoelen niet uitgezakt? Ik zou gewoon een ander stoeltje erin zetten anders :) Ze rijden ultiem op de langeafstand :)

Heb ik geen last van met m'n 1.89m in mijn Ascona C...

Zijn je stoelen niet uitgezakt? Ik zou gewoon een ander stoeltje erin zetten anders :) Ze rijden ultiem op de langeafstand :)

@Aapje wrote:Heb ik geen last van met m'n 1.89m in mijn Ascona C...

het is een 4 deurs en de stoelen zijn niet uitgezakt ,inmiddels vandaag al 2 andere stoelen uitgeprobeerd en het blijft gewoon pet ,ik ben gewoon te lang voor de auto :(

@Aapje wrote:Heb ik geen last van met m'n 1.89m in mijn Ascona C...

het is een 4 deurs en de stoelen zijn niet uitgezakt ,inmiddels vandaag al 2 andere stoelen uitgeprobeerd en het blijft gewoon pet ,ik ben gewoon te lang voor de auto :(

@mantadevil wrote:ben zelf ook 1.90,maar de ascona vind ik op Lange afstand niet goed zitten

terwijl de manta ook wat meer ruimte lijkt te hebben

je zit anders lijkt het wel,of het is gewenning hahahaha

te lang manta gereden om ergens anders aan te kunnen/willen wennen :jerry :jerry :jerry :thumb

dat laatste zal hem zijn sta ik volledig achter :jerry :jerry

@mantadevil wrote:ben zelf ook 1.90,maar de ascona vind ik op Lange afstand niet goed zitten

terwijl de manta ook wat meer ruimte lijkt te hebben

je zit anders lijkt het wel,of het is gewenning hahahaha

te lang manta gereden om ergens anders aan te kunnen/willen wennen :jerry :jerry :jerry :thumb

dat laatste zal hem zijn sta ik volledig achter :jerry :jerry

Heb mij C ascona SR ook te koop/ruil staan

kan er ook niet aan wennen .

op de lange afstand vind ik ze ook niet echt super zitten en heb een 2 deurs,met Recaro stoelen derin wat zeker niet door gezeten zijn

Heb mij C ascona SR ook te koop/ruil staan

op de lange afstand vind ik ze ook niet echt super zitten en heb een 2 deurs,met Recaro stoelen derin wat zeker niet door gezeten zijn

@mantadevil wrote:Heb mij C ascona SR ook te koop/ruil staan

dus een 2 deurs is ook al geen optie voor mij wel vreemd want de b ascona zit daar entegen wel weer prettiger stom :hmmz

@mantadevil wrote:Heb mij C ascona SR ook te koop/ruil staan

dus een 2 deurs is ook al geen optie voor mij wel vreemd want de b ascona zit daar entegen wel weer prettiger stom :hmmz

Terug
Naar boven