• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weer en nieuwe aanwinst er bij te koop in onderderdelen.

brobbel1

Post veel
vandaag weer een wagen er bij gekocht.

ik ga hem morgen ophalen.

SUC50008.jpg

SUC50007.jpg

B-Kadett1.jpg

waarom heb ik hem gekocht.

ik zag hem zaterdag tijdens opel testdag staan.

ik reed in de insignia.

en kreeg tranen in mijn ogen toen ik hem zag.

ik ben er vandaag weer heen gegaan.

en heb de eigenaar gesproken.

die vond het ook zonde en heeft hem verkocht aan mij.

toen hij hem kocht was hij nog strak.

hij was afgekeurd op een paar rubbers.

dus maar weg gedaan.

om te crossen :puke

morgen komt hij hier heen.

plannen???

nog geen idee.

Dood zonde, zag hem een tijdje terug op marktplaats staan, hele mooie auto, zulke mensen zijn zo'n auto helemaal niet waard, ik heb toen ook mijn groene d kadett weg gedaan, en was toen ook een hele mooie wagen , en na 2 jaar zie je hem half zwart gekalk terug, overal rot, en overal met een spuitbus hier en daar steenslag bij gespoten met de druipers er nog aan, lekker is dat. heb hem toen helaas niet terug gekocht.

Dood zonde, zag hem een tijdje terug op marktplaats staan, hele mooie auto, zulke mensen zijn zo'n auto helemaal niet waard, ik heb toen ook mijn groene d kadett weg gedaan, en was toen ook een hele mooie wagen , en na 2 jaar zie je hem half zwart gekalk terug, overal rot, en overal met een spuitbus hier en daar steenslag bij gespoten met de druipers er nog aan, lekker is dat. heb hem toen helaas niet terug gekocht.

een wasbeurt zal hem goed doen. ben benieuwd hoe 'slecht'hij werkelijk is, misschien blijkt het allemaal wel mee te vallen. iig mooi dat je hem gered heb uit de klauwen van magere hein:agent:thumbup

een wasbeurt zal hem goed doen. ben benieuwd hoe 'slecht'hij werkelijk is, misschien blijkt het allemaal wel mee te vallen. iig mooi dat je hem gered heb uit de klauwen van magere hein:agent:thumbup

Toppie dat ie gered is iig :) Mocht brobbel1 toch geen ruimte oid hebben kan hij bij ons ook wel wss kwijt...

Toppie dat ie gered is iig :) Mocht brobbel1 toch geen ruimte oid hebben kan hij bij ons ook wel wss kwijt...

Mee om te crossen..:mad: je zou die vent toch tegen zen harses slaan zeg:thumbdown

Brobbel1 goed bezig man.

nova

PS: nabij het centrum staat bijna zen tweeling broertje:thumbup;)

Mee om te crossen..:mad: je zou die vent toch tegen zen harses slaan zeg:thumbdown

Brobbel1 goed bezig man.

nova

PS: nabij het centrum staat bijna zen tweeling broertje:thumbup;)

we hebben net naar huis gereden.

hij remt zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer slecht.

maar rijdt als een blok.

motor klinkt goed.

morgen even foto's maken.

en schoonmaken.

en dan uitelkaar trekken maar.

Terug
Naar boven