• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weer problemen met mijn astra

Vanessa310

Post weinig
Hoi,

Vorig jaar heb ik hier gepost over dat het gaskleppenhuis van mijn astra niet goed meer was.

Uiteindelijk nieuwe erin gezet, auto liep een paar weken goed, nu begint het gedonder weer.

9 van de 10 keer start hij bij een warme motor niet in een keer, na een keer of 4 meestal pas.

Als je aan het rijden bent en het gas "snel" los laat, komt hij vaak onder de 500 toeren waardoor hij bijna af slaat.

Rijd je bijvoorbeeld stapvoets en je moet een drempel ofzo over, moet je meestal wat extra gas bij geven, anders slaat hij wel af.

Hij loopt dus ook erg slecht stationair en het toerental schommelt behoorlijk.

Een tijd terug al bij de dealer geweest, met uitlezen kwam er niets uit. Ze zeggen dat het van alles kan zijn, zou je het beste alles een voor een moeten vervangen om er achter te komen wat het is....

Aangezien mijn budget niet zo groot is hoop ik dat een van jullie een idee heeft wat het kan zou kunnen zijn.

Alvast bedankt.

Groetjes Vanessa

Terug
Naar boven