• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weer wegenbelasting voor oldtimers in 2014

Ik dacht dat dat in die brief stond? "Bij het betalen van de acceptgiro wordt je automatisch aangemeld voor kwart regeling"

Of iets in die stelling. Dusja, als je dat niet doet, dan wordt je niet automatisch aangemeld, dus heb je pech.

@TedMechanic wrote:Zo raar vind ik dat niet. Als jij zo dom bent om te vergeten jezelf aan te melden voor die regeling, dan moet je ook niet klagen dat je niet in die regeling valt.

Als ik een feestje geef met onbeperkt bier en het enige wat je daarvoor moet doen is de prijs van 1 biertje naar mij overmaken. Als je dat dan niet doet en toch naar mijn feestje komt, dan moet je ook niet klagen dat je moet betalen voor je bier.

De normale gang van zaken krijg je een herinnering met de post. :vertag

En er zijn mensen die na 9 maanden DE BRIEF in huis krijgen.

Dus....................

Trouwens, op welke datum geef jij dat feestje?? ;) ;)

Om alles even in kontext te plaatsen; ik had het over het komende jaar, dus 2015. Wanneer diegenen die nu dit jaar van de regeling gebruik maken, maar voor het nieuwe jaar de acceptgiro niet betalen, en dat is uiteraard na de herinnering, die worden dus uit de regeling gezet en moeten dan normaal tarief betalen. Dat berichtje in het clubblad was bedoeld als waarschuwing om vooral niet te denken dat alles automatisch blijft zoals het is.

Als je zoals ik vanaf het allereerste begin belastingvrij hebt gereden wat altijd automatisch geregeld werd door de belastingdienst, dus niks doen om belastingvrij te rijden, dan moet je er nu aan denken om wel wat te doen om in de regeling te blijven.

Nog nieuws van het front???????????

Meen dat er een rechtzaak was tegen onze Roverheid, en dat de uitspraak op 26-02-2015 was.

Zal wel mislukt zijn............ :fy1

Inmiddels zijn er vijf rechtszaken om de onrechtmatigheid van de regeling aan te kaarten.

De realiteit zal echter zijn dat er pas tegen de zomer van 2015 een definitieve uitspraak is.

Kijk voor meer informatie en de procesvoortgang op www.vrijstellingoldtimer.nl

:thumb

Altijd weer het zelfde met rupsje nooitgenoeg, oftewel onze Roverheid.

Ze bedenken iets om nog meer geld binnen te harken, en bereiken het tegenovergestelde. :fy1

Vorig jaar in het begin van die verfoeide regels over de oldtimers zijn er gelijk 30% van de bedrijven die hun kost verdienen met oldtimers er mee gestopt.

En nog eens 30% was nog aan het nadenken om er mee te stoppen.

Hoe het daar mee afgelopen is weet ik op dezen momento ff niet.

Trouwens onze Roverheid wou eigenlijk er helemaal mee stoppen met de regeling, dat auto`s vanaf 25 jaar wegenbelastingvrij werden.

Inmiddels is dat 40 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fy1

Terug
Naar boven