• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weet iemand dit

hmmm kwantakost maar heb jij enig idee als ik een set 15 inch ga verbreden tot hoe breed ik moet gaan zodat het er een beetje degelijk uit ziet misschien duitse stijl

origineel gepost door hanskadett

hmmm kwantakost maar heb jij enig idee als ik een set 15 inch ga verbreden tot hoe breed ik moet gaan zodat het er een beetje degelijk uit ziet misschien duitse stijl

ik denk 9j die heb ik voor van de zomer liggen met 215 40 16 banden.maar je moet wel je wielkuipen uit gaan slijpen om zo breed te gaan rijden

:hmmz

ik haat slijpen maar ben niet van plan dieper te gaan dan 4 cm met koni geel uiteraard zou dat wat uit maken of eventueel mb 123 veren inkorten zodat hij nauwelijk meer veert wat denk je dat het beste gedaan kan worden

9J hoef je niet te slijpen hoor, ik reed 9j 15 et15 195/45r15 erop en dat ging in principe prima met de originele, niet gerolde randen en en een "Pipo drop":jerry van min 60 met gele korte koni's :wub

Die wielen zou ik wel weer terug willen:thumbup

@hanskadett, als je een foto van mijn auto gebruikt zorg dan wel even dat ie in ieder geval groot genoeg is dat mensen de voorruitstikker kunnen lezen.

Verder is de verbreding die daar op zit, van lexmaul en dus niet het irmscher model.

Lexmaul model:

lexmaul.jpg

Irmscher model:

verbreding2.jpg

en hier een keer onduidelijk met 15 inch wielen:

verbredingirmscher.jpg

@sniksnak :o:oholy shit je hebt nogal een collectie staan daar:osorry trouwens voor de foto was met de beste bedoelingen maar welke maat velg zit er onder die groene coupe en welke zou ik het beste kunnen pakken op 15 inch trouwens wel mega gave bakken:wub:wub:wub

op die groene zaten op dat moment 9,5Jx13 velgen met et waarde van -20 ongeveer.

Ben zelf met een coupé aan het bouwen met zo'n Irmscher set en daar komt een manta as onder met 7jx15 alpina velgen met et waarde van 12, hou dan achter nog zo'n 4 cm over in de breedte met de spatborden maar is wel gunstig met 195-45-15 banden.

Heb ook nog wel een paar verbredingssetjes over als er iemand interesse heeft;).

ok bedankt voor de info wat zo een setje betreft zodra ik er aan begin neem ik nog contact met je op of je ze nog hebt :thumbup

Terug
Naar boven