• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weet iemand wat dit is?

Wellicht es gewoon een beurtje laten geven als ie zo'n stuk gereden heeft :)

Dan ff aangeven dat je dat meteen schoongemaakt wil hebben, wordt het voor je gedaan.

Deze auto heeft 2 eigenaren voor mij gehad, de auto is van binnen en buiten echt prachtig, alleen twijfel ik of de vorige eigenaar

de auto wel eens een onderhoudsbeurtje gegeven heeft. Volgens het officiële opel boekje is het laatste onderhoud bij 110.000 km in 2002 geweest, hij heeft momenteel 177.000 op de teller. Ik weet ook bijna 100% zeker dat deze auto alleen maar korte ritjes heeft gereden. Ik rij er nu ongeveer 50 km per dag mee.

Wat moet ik nu doen met bovenstaande troep doen? Laten zitten of is schoonmaken beter? Zie het alleen niet zitten om het deksel los te halen..

Bedankt

Mike

Wellicht es gewoon een beurtje laten geven als ie zo'n stuk gereden heeft :)

Dan ff aangeven dat je dat meteen schoongemaakt wil hebben, wordt het voor je gedaan.

Terug
Naar boven