• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

weet iemand wat voor een merk velg het is?

j3113

Post weinig
ik kan velgen van een maat van mij overnemen.

we denken dat het wss bbs'jes zijn. maar dat weten we niet zeker.

want ben eigenlijk opzoek naar dopjes die hier op passen :lol:

1311796896_6_cqcT.jpeg

1311796902_6_7mDb.jpeg

1311796913_6_e-LR.jpeg

@Tommy666 wrote:IK zeg ook Lenso.

Mijne hebben dezelfde schroefjes in de rand en qua middendeel is het ook hetzelfde.

Middenstuk heb ik besteld via internet, maar moet je natuurlijk wel weten welk model.

oke dus zo'n middenstuk is dus te bestellen. weet je toevallig nog de site. mis dat ik daar kan opzoeken welke model het dan is.

lijkt mij indd ook waarschijnlijker dat het bbs naamaak is van lenso.

@Tommy666 wrote:IK zeg ook Lenso.

Mijne hebben dezelfde schroefjes in de rand en qua middendeel is het ook hetzelfde.

Middenstuk heb ik besteld via internet, maar moet je natuurlijk wel weten welk model.

oke dus zo'n middenstuk is dus te bestellen. weet je toevallig nog de site. mis dat ik daar kan opzoeken welke model het dan is.

lijkt mij indd ook waarschijnlijker dat het bbs naamaak is van lenso.

IK zeg ook Lenso.

IK zeg ook Lenso.

@j3113 wrote:ja dat dacht ik dus ook, ik ging er vanuit dat als het orginele bbs'jes waren ze er wel wat in zouden graferen maar dat kon ik zo niet vinden.

maar ik kan eens kijken ze gaan er maandag zowieso weer af, want heb centreer ringen besteld die er nog onder moeten komen. deze zijn niet voor opel die er nu onder liggen.

zijn geen originele bbssen. bbs heeft geen multi steek.

En kapjes van bbs worden nooit met schroeven vast gezet.

ik gok lenso wielen.

@j3113 wrote:ja dat dacht ik dus ook, ik ging er vanuit dat als het orginele bbs'jes waren ze er wel wat in zouden graferen maar dat kon ik zo niet vinden.

maar ik kan eens kijken ze gaan er maandag zowieso weer af, want heb centreer ringen besteld die er nog onder moeten komen. deze zijn niet voor opel die er nu onder liggen.

zijn geen originele bbssen. bbs heeft geen multi steek.

En kapjes van bbs worden nooit met schroeven vast gezet.

ik gok lenso wielen.

ja dat dacht ik dus ook, ik ging er vanuit dat als het orginele bbs'jes waren ze er wel wat in zouden graferen maar dat kon ik zo niet vinden.

ja dat dacht ik dus ook, ik ging er vanuit dat als het orginele bbs'jes waren ze er wel wat in zouden graferen maar dat kon ik zo niet vinden.

kan het eens proberen.

had op online velgen al naar alles van lenso gekeken maar daar stond die niet tussen..

kan het eens proberen.

had op online velgen al naar alles van lenso gekeken maar daar stond die niet tussen..

Terug
Naar boven