• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weet iemand welke set dit is?

Ik ben eruit!

Voorste schermen zijn van een porsche 944, achterste schermen van een oude type 911 (turbo), sideskirts zijn ook van een 911 en de voor bumper is van lenk tuning!

:afro

De speurtocht naar alle onderdelen kan beginnen!

Ik ben via via in contact gekomen met de toemalige eigenaar van de manta.

De voorste schermen zijn van een 944 maar zijn samengevoegd met de originele van de manta waardoor ze breder werden.

Achter zijn idd van een uitbouw van de 911 (was ik vergeten erbij te vermelden), de merk kon hij niet vertellen hij had ze van een porsche eraf gehaald die op de sloop stond.

die gele wordt het slachtoffer van de verbouwing...

het duurde allemaal wat langer dan gepland, verbouwing van het huis was wat uit de hand gelopen... haha!

beter.gif

minder breed en dichte achterschermen, stuk beter naar mijn idee.

En zonder vieze kofferbak spoiler.

origineel gepost door KRSA2000

Aangezien dat mijn Zastrow setje aardig beschadigd is, dacht ik: "het wordt tijd voor wat anders!"

Zal niet iedereen z'n smaak zijn... Maar ik vind dit een machtige set voor de A. (lang leve de 80's)

Weet iemand van welke fabrikant deze is? (was?)

1151196_600.jpg

mantaa43.jpg

Ik vind 'm best wel 'vet' misschien zou je het dak moeten choppen.

Of breng de boel gewoon naar 'chop shop'

Terug
Naar boven