• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wegklapbare trekhaak klikt niet vast

Hiervoor ook bij de opel geweest, schijnbaar reparatie doet men niet meer aan bij garages.

Als iets niet meer doet, gewoon nieuw bestellen.

Afijn, wellicht heeft iemand ervaring ermee, als de trekhaak niet meer vastklikt bij het er onderuit halen. Ik ken het systeem verder niet, en hoe en waar hij vast zou moeten klikken, dus ook geen idee waar ik zou kunnen kijken. Kan er ergens iets vast zitten waar een dosis wd40 wel raad mee weet ?

Hoi. Wanneer je de trekhaak wil uit-/ wegklappen moet je onder de bumper aan een hendel trekken (met kabel). Soms wil het nog wel eens voorkomen dat de hendel niet meer geheel in zijn houder terugkomt en daarmee dus ook de trekhaak niet vast wil klikken. Blijft de sirene dan ook loeien?

Heeft u inmiddels een oplossing gevonden? Ik heb nu precies hetzelfde probleem. Tevens blijft het piepen constant hoorbaar.

Dank alvast.

Terug
Naar boven