Hallo,
Ikzelf rij in een Omega (heb mij hier op het forum jaren geleden al voorgesteld) en heb voor mijn vrouw (en ook wel wat voor mijzelf
) er een Opel Corsa B bijgekocht. Het is een ECO-uitvoering van 1999 met een X12XE motor en 78000 km op de teller. Op zich allemaal prima maar ik ben niet echt onder de indruk van de wegligging. Ik vind het allemaal wat aan de "waggelige" kant (in bochten rolt de carosserie fors). De hele ophanging is nog origineel met voor en achter een stabilisatorstang (18 mm voor en 14 mm achter). De schokdempers zijn origineel en nog in goede staat en ik heb de 13 inch wielen al vervangen door 14 inch wielen.
Ik zou graag een wat strakker weggedrag hebben zonder al te veel comfort te verliezen. Verder is een paar centimeter verlaging ok maar daar moet het dan wel bij blijven. Dit alles dan tegen niet al te veel kosten (ik heb ook nog die Omega en dat kost mij af en toe bakken met geld).
Wat raden jullie mij aan?
Groet,
Walter (OmegaUser)
Ikzelf rij in een Omega (heb mij hier op het forum jaren geleden al voorgesteld) en heb voor mijn vrouw (en ook wel wat voor mijzelf
Ik zou graag een wat strakker weggedrag hebben zonder al te veel comfort te verliezen. Verder is een paar centimeter verlaging ok maar daar moet het dan wel bij blijven. Dit alles dan tegen niet al te veel kosten (ik heb ook nog die Omega en dat kost mij af en toe bakken met geld).
Wat raden jullie mij aan?
Groet,
Walter (OmegaUser)